Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
SMB Mobil
3.4
466 verifiserte omtaler

SMB Mobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

SMB Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.4
Middels
466 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#10
Middels
SMB Mobil er rangert
#10 av 22 mobilselskaper
56%
Bra
56% anbefaler SMB Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 466 omtaler om SMB Mobil

FILTRER OMTALER
201
68
5
10
182
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om SMB Mobil
SMB Mobil har 466 verifiserte omtaler på Bytt.no

Kjempe fornøyd

Omtale av  Abdullahi S

Jeg ble oppringt av en hyggelig og pådrivende selger i fra smb mobil, de kunne tilby en mye lavere pris enn det jeg tidligere hadde, stemte på faktura også.

Svar fra SMB Mobil
19.10.2023 08:16

Hei Abdullahi S, Takk for din tilbakemelding! Det er flott å høre at du er fornøyd med tilbudet du fikk fra oss og at du hadde en positiv samtale med vår selger. Vi setter stor pris på at du delte din opplevelse! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med SMB Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Villedende og misinformasjon

Omtale av  Ken

Under samtalen presenterer deres selger seg som en under-representant av Telenor, snarere enn en uavhengig bedrift. I samtalen vi hadde med deres selger, ble vi informert om at den eneste endringen ville være navnet på fakturaen vår. Imidlertid har det blitt klart at denne uttalelsen ikke er korrekt. Det ble ikke nevnt noe om bytte av SIM-kort, Prising eks. moms, avtaletid eller bruddgebyrer. Bruddgebyrene er helt latterlige. Oppfordrer alle til å kontakte mobiloperatører selv om man ønsker bedre betingelser, hold dere unna telefonselgere. Alltid sjekk opp telefonselgeres selskap før du godtar noe som helst!

Svar fra SMB Mobil
19.10.2023 08:14

Hei Ken, Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager misforståelsen og den opplevelsen du har hatt. Våre selgere skal aldri gi inntrykk av at de representerer et annet selskap, inkludert Telenor. Vi er en selvstendig aktør som benytter oss av Telenors nett. Informasjon om priser eksklusiv mva og avtaletid skal være tydelig formidlet i samtalen med selgeren og i den påfølgende SMS-en som bekreftes av kunden før avtaleinngåelsen. Veldig fint hvis du kan sende oss en e-post til [email protected] med en oppsummering av saken og ditt telefonnummer, så kan vi se nærmere på saken din. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Min mening

Omtale av  Odd E

Pris på faktura, det er mer enn pris som ble lovet pr mnd.

Svar fra SMB Mobil
10.10.2023 16:02

Hei Odd, Takk for din tilbakemelding. Det er viktig for oss at det du blir forespeilet stemmer overens med det du faktisk blir fakturert for. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med en oppsummering av saken og ditt telefonnummer, så vil vi undersøke dette. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Dette er svindel!

Omtale av  Jono

Ble oppringt av selger som eksplisitt (flere som hørte på høytaler) at han ringte fra Telenor. Foreslo å redusere prisen på min kones og mitt abonnement. Dette viser seg nå å være et helt annet selskap. Har prøvd å stoppe dette før endringsdato, men de sier at de har behandlingstid som er såpass lang at den går inn i abonnementet. Risikerer gebyrer for begge. Dette er ulovlig markedsføring og vi har satt advokat på saken.

Svar fra SMB Mobil
10.10.2023 16:01

Hei Jono, Takk for din tilbakemelding. Våre selgere skal aldri gi inntrykk av at vi representerer et annet selskap, inkludert Telenor. Vi er en uavhengig aktør, selv om vi benytter Telenors nett. Vi tar denne type tilbakemelding svært alvorlig, og ønsker å komme til bunns i hva som har skjedd i din kontakt med oss. Dersom saken ikke allerede er løst ønsker jeg at du sender meg en e-post til [email protected] med en oppsummering av saken og ditt telefonnummer, så får vi tatt en gjennomgang. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Verste mobilselskap jeg har vært i kontakt med

Omtale av  Iren

Ble oppringt av SMB mobil og kundebehandler spurte om jeg brukte mobilen mest til å ringe med eller til å surfe med. Jeg sa at jeg brukte den mest til å ringe med. Fikk et tilsynelatende godt tilbud, og ble bedt om å bekrefte tilbudet mens kundebehandler snakket med meg på telefonen via tekstmelding. Noe jeg var dum nok til å gjøre. Da det viste seg at tilbudet inneholdt kun 1GB data, sendte jeg straks en mail og ba om at jeg fikk trekke meg fra avtalen. Det fikk jeg, men har nå fått regning på 5500 kroner, som da kalles et endringsgebyr. Har ingen angrerett da jeg driver enkelpersonforetak, men vil advare andre som blir oppringt. Dette koster meg fem ganger mer enn mitt gamle abonnement gjorde på et år.

Svar fra SMB Mobil
10.10.2023 15:58

Hei Iren, Takk for din tilbakemelding. Dersom tilbudet presentert på telefon ikke samsvarer med det du har mottatt ønsker vi selvsagt å rette opp dette. Vi ønsker at du skal være fornøyd kunde! Send oss gjerne en e-post på [email protected] med en oppsummering av saken og ditt telefonnummer, slik at vi kan ta en gjennomgang for å finne en løsning. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Veldig fornøyd!

Omtale av  Omar

Veldig fornøyd med kundeservicen! Da jeg mistet mobilen min i Spania og trengte et nytt sim kort fikk jeg tilsendt et elektronisk sim kort som jeg bare skannet med kamera på mobilen også funket den nye mobilen min helt fint👍🏽

Svar fra SMB Mobil
10.10.2023 15:13

Hei Omar, Takk for din positive omtale! Det er godt å høre at vår løsning med eSIM kom til nytte når du mistet mobilen din i Spania. Vi setter pris på tilbakemeldingen, og er glade for å kunne hjelpe når slike situasjoner oppstår. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Pågående selgere som feil informerer

Omtale av  Gunn

Dårlig erfaring: pågående selgere som feil informerer. Ubehagelig. Oppgir ikke bruddgebyr, er for pågående, sender ikke fullgod informasjon på epost, har veldig hastverk med å få nye kunder.

Svar fra SMB Mobil
10.10.2023 15:17

Hei Gunn, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager at du hadde en dårlig opplevelse med en av våre selgere. Det er svært viktig for oss at informasjon vedrørende avtaletid er tydelig formidlet både i selgersamtalen, verifiseringen og i den påfølgende SMS-en. Send meg gjerne en e-post på [email protected] med en oppsummering av saken og ditt telefonnummer slik at vi kan undersøke saken mer detaljert. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

SMB Mobil har 466 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til SMB Mobil mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR