Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
SMB Mobil
3.7
931 verifiserte omtaler

SMB Mobil omtaler og erfaringer

Negativ trend

SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
931 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#6
Middels
SMB Mobil er rangert
#6 av 10 bedriftsoperatører
67%
Bra
67% anbefaler SMB Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 931 omtaler om SMB Mobil

FILTRER OMTALER
447
193
21
13
257
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om SMB Mobil
SMB Mobil har 931 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dette er svindel!

Omtale av  Jono

Ble oppringt av selger som eksplisitt (flere som hørte på høytaler) at han ringte fra Telenor. Foreslo å redusere prisen på min kones og mitt abonnement. Dette viser seg nå å være et helt annet selskap. Har prøvd å stoppe dette før endringsdato, men de sier at de har behandlingstid som er såpass lang at den går inn i abonnementet. Risikerer gebyrer for begge. Dette er ulovlig markedsføring og vi har satt advokat på saken.

Svar fra SMB Mobil
10.10.2023 16:01

Hei Jono, Takk for din tilbakemelding. Våre selgere skal aldri gi inntrykk av at vi representerer et annet selskap, inkludert Telenor. Vi er en uavhengig aktør, selv om vi benytter Telenors nett. Vi tar denne type tilbakemelding svært alvorlig, og ønsker å komme til bunns i hva som har skjedd i din kontakt med oss. Dersom saken ikke allerede er løst ønsker jeg at du sender meg en e-post til [email protected] med en oppsummering av saken og ditt telefonnummer, så får vi tatt en gjennomgang. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med SMB Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Verste mobilselskap jeg har vært i kontakt med

Omtale av  Iren

Ble oppringt av SMB mobil og kundebehandler spurte om jeg brukte mobilen mest til å ringe med eller til å surfe med. Jeg sa at jeg brukte den mest til å ringe med. Fikk et tilsynelatende godt tilbud, og ble bedt om å bekrefte tilbudet mens kundebehandler snakket med meg på telefonen via tekstmelding. Noe jeg var dum nok til å gjøre. Da det viste seg at tilbudet inneholdt kun 1GB data, sendte jeg straks en mail og ba om at jeg fikk trekke meg fra avtalen. Det fikk jeg, men har nå fått regning på 5500 kroner, som da kalles et endringsgebyr. Har ingen angrerett da jeg driver enkelpersonforetak, men vil advare andre som blir oppringt. Dette koster meg fem ganger mer enn mitt gamle abonnement gjorde på et år.

Svar fra SMB Mobil
10.10.2023 15:58

Hei Iren, Takk for din tilbakemelding. Dersom tilbudet presentert på telefon ikke samsvarer med det du har mottatt ønsker vi selvsagt å rette opp dette. Vi ønsker at du skal være fornøyd kunde! Send oss gjerne en e-post på [email protected] med en oppsummering av saken og ditt telefonnummer, slik at vi kan ta en gjennomgang for å finne en løsning. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Veldig fornøyd!

Omtale av  Omar

Veldig fornøyd med kundeservicen! Da jeg mistet mobilen min i Spania og trengte et nytt sim kort fikk jeg tilsendt et elektronisk sim kort som jeg bare skannet med kamera på mobilen også funket den nye mobilen min helt fint👍🏽

Svar fra SMB Mobil
10.10.2023 15:13

Hei Omar, Takk for din positive omtale! Det er godt å høre at vår løsning med eSIM kom til nytte når du mistet mobilen din i Spania. Vi setter pris på tilbakemeldingen, og er glade for å kunne hjelpe når slike situasjoner oppstår. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Pågående selgere som feil informerer

Omtale av  Gunn

Dårlig erfaring: pågående selgere som feil informerer. Ubehagelig. Oppgir ikke bruddgebyr, er for pågående, sender ikke fullgod informasjon på epost, har veldig hastverk med å få nye kunder.

Svar fra SMB Mobil
10.10.2023 15:17

Hei Gunn, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager at du hadde en dårlig opplevelse med en av våre selgere. Det er svært viktig for oss at informasjon vedrørende avtaletid er tydelig formidlet både i selgersamtalen, verifiseringen og i den påfølgende SMS-en. Send meg gjerne en e-post på [email protected] med en oppsummering av saken og ditt telefonnummer slik at vi kan undersøke saken mer detaljert. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Dyrt, dårlig tilbud

Omtale av  Oliver

Aggressiv telefonsalg uten mulighet til å lese igjennom tilbudet som ikke holder det selger markedsførte det som

Svar fra SMB Mobil
10.10.2023 15:12

Hei Oliver, Takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du har hatt en slik opplevelse. Vårt mål er alltid å gi korrekt informasjon, og vi ønsker ikke at våre kunder skal føle seg presset. Informasjonen som gis i samtale med selgeren skal også bekreftes i en påfølgende SMS ved avtaleinngåelse. Dersom dette ikke har vært tilfelle, eller om det har vært avvik i informasjonen, ønsker vi å rette opp i det. Send meg gjerne en e-post på [email protected] med oppsummering av saken og ditt telefonnummer, slik at vi kan undersøke dette internt. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Effektivt og raskt bytte.

Omtale av  Petter

Fikk rask hjelp på kundeservice ved oppstart, fingerproblemer av undertegnede.

Svar fra SMB Mobil
10.10.2023 15:10

Hei Petter, Takk for din positive tilbakemelding! Det er godt å høre at du fikk rask hjelp på kundeservice ved oppstart. Alle kan oppleve "fingerproblemer" iblant, og vi er her for å bistå. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Pågående og frekk

Omtale av  Hege

Ble oppringt av en representant. Etter tretten minutter med overtaling til å bytte abonnement, inkludert tilsendte sms med link der det skulle trykkes for å bekrefte ny avtale, så sa jeg at jeg ønsket å sjekke dette nærmere da jeg var redd for å bli utsatt for svindel, noe det forøvrig er mye av for tiden. Da sa representanten: hvis du tror dette er svindel så får du ikke det nye abonnementet og la på. Uforskammet og frekt!

Svar fra SMB Mobil
10.10.2023 15:06

Hei Hege, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager dypt den negative opplevelsen du hadde med en av våre representanter. Atferden du beskriver er på ingen måte representativ for de standardene og verdiene vi ønsker å formidle. For at vi skal kunne undersøke saken nøye og ta nødvendige grep, vil vi sette pris på om du kan sende en e-post til oss på [email protected] med en kort oppsummering av samtalen og ditt telefonnummer. Vi vil da gjøre en intern gjennomgang basert på din tilbakemelding. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

SMB Mobil har 931 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til SMB Mobil mener
Har tilegnet profilen
SMB Mobil deltar på Bytt.no

SMB Mobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
SMB Mobil besvarer omtaler

SMB Mobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
SMB Mobil ønsker tilbakemeldinger

SMB Mobil benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR