SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ble oppringt av SMB mobil og kundebehandler spurte om jeg brukte mobilen mest til å ringe med eller til å surfe med. Jeg sa at jeg brukte den mest til å ringe med. Fikk et tilsynelatende godt tilbud, og ble bedt om å bekrefte tilbudet mens kundebehandler snakket med meg på telefonen via tekstmelding. Noe jeg var dum nok til å gjøre. Da det viste seg at tilbudet inneholdt kun 1GB data, sendte jeg straks en mail og ba om at jeg fikk trekke meg fra avtalen. Det fikk jeg, men har nå fått regning på 5500 kroner, som da kalles et endringsgebyr. Har ingen angrerett da jeg driver enkelpersonforetak, men vil advare andre som blir oppringt. Dette koster meg fem ganger mer enn mitt gamle abonnement gjorde på et år.
Hei Iren, Takk for din tilbakemelding. Dersom tilbudet presentert på telefon ikke samsvarer med det du har mottatt ønsker vi selvsagt å rette opp dette. Vi ønsker at du skal være fornøyd kunde! Send oss gjerne en e-post på [email protected] med en oppsummering av saken og ditt telefonnummer, slik at vi kan ta en gjennomgang for å finne en løsning. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Veldig fornøyd med kundeservicen! Da jeg mistet mobilen min i Spania og trengte et nytt sim kort fikk jeg tilsendt et elektronisk sim kort som jeg bare skannet med kamera på mobilen også funket den nye mobilen min helt fint👍🏽
Hei Omar, Takk for din positive omtale! Det er godt å høre at vår løsning med eSIM kom til nytte når du mistet mobilen din i Spania. Vi setter pris på tilbakemeldingen, og er glade for å kunne hjelpe når slike situasjoner oppstår. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Dårlig erfaring: pågående selgere som feil informerer. Ubehagelig. Oppgir ikke bruddgebyr, er for pågående, sender ikke fullgod informasjon på epost, har veldig hastverk med å få nye kunder.
Hei Gunn, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager at du hadde en dårlig opplevelse med en av våre selgere. Det er svært viktig for oss at informasjon vedrørende avtaletid er tydelig formidlet både i selgersamtalen, verifiseringen og i den påfølgende SMS-en. Send meg gjerne en e-post på [email protected] med en oppsummering av saken og ditt telefonnummer slik at vi kan undersøke saken mer detaljert. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Aggressiv telefonsalg uten mulighet til å lese igjennom tilbudet som ikke holder det selger markedsførte det som
Hei Oliver, Takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du har hatt en slik opplevelse. Vårt mål er alltid å gi korrekt informasjon, og vi ønsker ikke at våre kunder skal føle seg presset. Informasjonen som gis i samtale med selgeren skal også bekreftes i en påfølgende SMS ved avtaleinngåelse. Dersom dette ikke har vært tilfelle, eller om det har vært avvik i informasjonen, ønsker vi å rette opp i det. Send meg gjerne en e-post på [email protected] med oppsummering av saken og ditt telefonnummer, slik at vi kan undersøke dette internt. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Fikk rask hjelp på kundeservice ved oppstart, fingerproblemer av undertegnede.
Hei Petter, Takk for din positive tilbakemelding! Det er godt å høre at du fikk rask hjelp på kundeservice ved oppstart. Alle kan oppleve "fingerproblemer" iblant, og vi er her for å bistå. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Ble oppringt av en representant. Etter tretten minutter med overtaling til å bytte abonnement, inkludert tilsendte sms med link der det skulle trykkes for å bekrefte ny avtale, så sa jeg at jeg ønsket å sjekke dette nærmere da jeg var redd for å bli utsatt for svindel, noe det forøvrig er mye av for tiden. Da sa representanten: hvis du tror dette er svindel så får du ikke det nye abonnementet og la på. Uforskammet og frekt!
Hei Hege, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager dypt den negative opplevelsen du hadde med en av våre representanter. Atferden du beskriver er på ingen måte representativ for de standardene og verdiene vi ønsker å formidle. For at vi skal kunne undersøke saken nøye og ta nødvendige grep, vil vi sette pris på om du kan sende en e-post til oss på [email protected] med en kort oppsummering av samtalen og ditt telefonnummer. Vi vil da gjøre en intern gjennomgang basert på din tilbakemelding. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Vedkommende selger utga seg for å ringe fra min forrige mobiloperatør. Lovte et billigere abonnement, men det stemte ikke. Unnlot å nevne at det var 36 mnd. bindingstid og et brudd gebyr på 4500 kr. +mva. Jeg gikk altså i saksa ila en kort samtale.
Hei Rune, Først og fremst vil jeg si at vi beklager opplevelsen du har hatt med en av våre selgere. Våre selgere skal aldri gi inntrykk av at de representerer et annet selskap. Det er viktig for oss at kundene våre blir korrekt informert om alle vilkår, inkludert priser og eventuell avtaletid, både i samtalen med selgeren og gjennom den påfølgende SMS som bekreftes ved avtaleinngåelse. Vi ønsker å se nærmere på saken din for å rette opp i eventuelle feil. Kan du være så snill å sende en e-post til [email protected] med detaljer om henvendelsen? Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil