SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dårli dekning har ein arbeider påKaupanger som har så dårli dekning att hann må kjøre till Kaupanger skogen for å få kontakt
Hei Sigbjørn! Om du har hatt en dårlig opplevelse med oss, så må jeg bare beklage dette på det sterkeste. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i din sak, men send meg gjerne en epost på [email protected] med bedriftsnavn og din kontaktinfo og hvor arbeideren befinner seg på Kaupanger så jeg en titt. Hilsen Birgitte, SMB Mobil
Dårlig og uklar prestasjon. Kjenner ikke firmaet. Dyre løsninger. Er ikke robust
Hei Egil! Om du har hatt en dårlig opplevelse med oss, så må jeg bare beklage dette på det sterkeste. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i din sak, men send meg gjerne en epost på [email protected] med bedriftsnavn og din kontaktinfo. Hilsen Birgitte, SMB Mobil
Rask tilbakemelding, ordnet saken hurtig, hyggelig og imøtekommende telefonsamtale.
Hei Asle! Tusen takk for din tilbakemelding! Hilsen Birgitte, SMB Mobil
Dønn useriøs selger presenterte egne priser uten mva, og sammenlignet de mot konkurrenters priser inkludert mva. I tillegg kom han med usannheter om konkurrenters priser for tilleggstjenester. Skoleeksempel på dårlig forretningsskikk som konkurrentene neppe setter pris på. Blir neppe mange nye kunder av dette.
Fikk godt tilbud på 20 Gb mobildata, med fri ringing og SMS til kun 359 med Telenor dekning. Det var et tilbud jeg ikke kunne si nei til.
Ringte til et nummer som for 15 år siden var i bruk av et enkeltmannsforetak, men som siden det bare har vært i privat bruk. Dønn useriøst.
Mye billigere enn de jeg hadde og samme dekning. Kundeservice svarte fort, ingen kø