SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har brukt SMB mobil i 2 uker og er veldig fornøyd. God dekning og god hastighet
Hei Willy, Takk for den hyggelige omtalen 😊Alle våre kunder har full Telenor dekning med maks hastighet! Vi håper du blir en godt fornøyd kunde framover. Mvh Ida SMB Mobil
Dette abonnementet er perfekt for mitt firma, og fungerer svært tilfredstillende.
Hei Willy, Takk for den fine tilbakemeldingen 😊 Supert å høre du er så godt fornøyd med oss! Mvh Ida SMB Mobil
Strålende kundeservice og gode priser. SMB Mobil kan med hånden på hjertet anbefales til andre små bedrifter.
Hei Elisabeth, Takk for den hyggelige omtalen 😀 Vi vil alltid jobbe for de små og mellomstore bedriftene! Mvh Ida SMB Mobil
Bra kundeservice, trivelige folk som er villig til å hjelpe å forståelig
Hei Sondre, Takk for den fine tilbakemeldingen 😊 Det settes veldig pris på! Mvh Ida SMB Mobil
Vi har hatt mobil abonnement gjennom SMB i ett år, når det nærmet seg fristen hvor vi kunne bytte til en annen leverandør så begynte også problemene, gjennom hele året hadde vi ikke behøvd å kjøpe ekstra GB da vi bruker mobilen minimalt, kun til lesing av aviser. Når vi nærmet oss året så gikk vi tomme for GB 9 dager ut i en ny måned, dette tiltros for at vi hadde 16% mindre bruk i samme periode. Vi sendte SMB to mailer hvor vi påpekte at det var feil ved leveranse av megabyte til oss (vi har to abonnemang gjennom SMB) vi fikk klar beskjed om at det var vi som hadde brukt opp våres kvote for månedene. Vi ønsket dermed ikke å være kunde hos SMB mobil etter dette. Vi benyttet Bytt.no og fikk flere gode tilbud. Men når SMB mobil fikk melding fra vår nye nye leverandør, kom reaksjonen: Hei. Vi har mottatt utporteringsvarsel på ditt telefon nr. Flesteparten av våre kunder har avtaletid og vil i så tilfelle bli fakturert bruddgebyr. Du kan unngå bruddgebyr ved å kontakte ny operatør og kansellere porteringen. Mer praktisk info finner du på ......
Hei Jan, Takk for din omtale. Det er mye som kan forårsake at en datakvote går fort tom. Skal vi dra fram noen eksempler er det oppdateringer, streaming og video tjenester som TikTok og Snap. Feil på levering av ny datakvote er ekstremt sjeldent, men det blir vanskelig å si nøyaktig grunn for at dere dessverre opplevde å gå tomme her. SMS meldingen du refererer til er en standard SMS til alle som skal bytte, så man får en hyggelig påminnelse på å sjekke i fall det skulle være noe gjenværende tid 🙂 Mvh Ida SMB Mobil
Fullstendig lureri hele selskapet. Først lurer de deg til å tro at de er fra telenor, for å så være overivrig på at du skal svare fort JA for å få lurt deg inn i systemet sitt. Når du prøver å gjøre motstand ved å si at du ikke fikk all informasjon du trengte så har de noen som ikke kan noe annet enn å svare hmmm, eehhh, vet ikke på kundeservice på telefon. På mail svarer de tregt, og opplysninger om ekstrakostnader kommer ikke frem. IKKE SVAR JA på noe av det de spør deg om, dette er en felle.
Hei, Det er veldig leit å høre om opplevelsen du har med oss. Vi er et norskeid mobilselskap med full Telenor dekning, noe som skal komme klart fram når selgerne våre ringer. Våre selgere skal aldri utgi seg for å være fra andre operatører, det ser vi veldig strengt på. Send oss en melding på [email protected], så skal vi se på dette. Mvh Ida SMB Mobil
Selgere oppgir feil pris - at en kan avbryte abbonnementet når som helst mens det de sender ut og som det må svsres ja på under samtalen er 36 mnd binding og priser eks.mva. noe som ikke er presisert i samtalen. Min definisjon av dette er SVINDEL! Styr unna ellers vil det koste dyrt å komme ut av avtalen.
Hei Magnar, Takk for din omtale. Det skal informeres likt om avtale både i verifikasjonen med selger, samt SMS som besvares ved avtaleinngåelse. Send oss en melding på [email protected] da vi ønsker undersøke dette. Mvh Ida SMB Mobil