SMB Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt er helt topp. God dekning og raske til å hjelpe ved behov
Hei Turid, Takk for en hyggelig omtale 😊 Så godt å høre du er fornøyd med oss. Det er ingen begrensningen på hastigheten i nettet vårt heller, så våre kunder surfer med raskeste hastighet! Mvh Ida SMB Mobil
Det finnes andre mobilselskaper dette selskapet holder du deg unna. Takk gud for at jeg ikke hadde bindingsavtale med dem
Hei Torbjørn, Takk for din omtale. Det er veldig leit å høre du føler slik om oss. Send oss gjerne en melding på [email protected] så kan vi se hva vi kan hjelpe deg med. Mvh Ida SMB Mobil
Ble oppringt av smb og fikk opplyst at de var Telenor for små og middelstore bedrifter og at jeg ikke lengre skulle betale 549 for mitt abb, men 360 kr siden jeg hadde nystartet firma. Alt skulle være som før, men betale mindre. Takket ja og det første jeg oppdager er at de ikke hadde e-sim og deretter at dette var et selvstendig firma og ikke Telenor.Det ble heller ikke opplyst om at prisen var uten moms som kom i tillegg. Sa opp abb og jeg skulle da slippe bindingstid på 3 år, men måtte ha 3 mnd oppsigelse. Nå får jeg ikke bruke applewatch før i oktober jeg går tilbake til Telenor og får e-sim
Hei Føler, Takk for din omtalelse. Selger er pliktig til å opplyse om priser eks moms i verifisering, samt i SMS som bekreftes for avtaleinngåelse. Våre selgere skal aldri utgi seg for å være fra andre operatører, det ser vi veldig strengt på. Ta gjerne en sak med oss til [email protected], så kan vi se på det. Vi tilbyr vanlig eSIM, men eSIM til Applewatch er ikke helt klart enda. Mvh Ida SMB Mobil
Til tross for en litt ugrei start med SMB er jeg blitt svært fornøyd. Kommer frem til hjelpsomme mennesker på tlf. og ting blir ordnet og løst. God kundebehandling!
Hei Tittin, Takk for tilbakemeldingen din! Så flott å høre du fikk løst hendelsen fortløpende 😊 Vi jobber alltid for at våre kunder skal få rask og effektiv hjelp når det dukker opp noe. Mvh Ida SMB Mobil
Ryddig og grei pris. Kundeservice greie folk og ingen ventetid.
Hei Jan, Takk for den hyggelige omtalen 😊 Så flott å høre du er så godt fornøyd med oss! Det setter vi stor pris på. Mvh Ida SMB Mobil
Fikk telefon fra en selger hos SMB Mobil som tilbydde et Mobilabonnement for vårt firma. Da vi nettopp hadde skiftet Mobilleverandør ønsket vi ikke å bytte på nytt nå. Senere på dagen fikk jeg telefon fra en annen selger som henviste til den tidligere samtale med hans kollega. Ha kunne opplyse om at dersom vi gikk for en avtale med han, skulle vi få en enda bedre pris enn tidligere oppgitt. Jeg takke fortsatt nei, med samme begrunnelse. Etter det har det strømmet inn SMS fra SMB Mobil hvor de ønsker at jeg, ved å trykke JA skal bekrefte at jeg har inngått avtale om Mobilabonnement med SMB Mobil. Etter en slik aggressiv markedsføring er SMB Mobil garantert at jeg aldri kan tenke meg å bli kunde hos dem.
Hei Øystein, Takk for din tilbakemelding til oss. Vi ønsker så klart ikke at potensielle kunder skal føle slik som du gjør her. Du er velkommen til å sende oss en sak om det på [email protected], så får vi tatt tak i dette. Mvh Ida SMB Mobil
Jeg fikk tlf etter jeg lagte et ENK for hobbyen min musikk, hvor jeg ikke har noe særlig inntekt. Og jeg ble ikke informert om at det var noe bruddgebyr, og han karen i telefonen insisterte at dette skulle bli billigere enn telenor. Nå er jeg i midten av flytting med en utstående faktura på 4.500 som jeg ikke får betalt. Dette er svindel, ikke bytt til denne opratøren.
Hei Tommy, Takk for tilbakemeldingen din. Det skal informeres om avtaletid både i verifikasjonen med selger, samt SMS som besvares ved avtaleinngåelse. Bruddgebyr er vanlig praksis i bedriftsmarkedet når en bindende avtale er inngått. Vi ønsker å undersøke om du er gitt annen informasjon av selger. Send oss en melding på [email protected] så ser vi på det med deg. Mvh Ida SMB Mobil