SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Til tross for en litt ugrei start med SMB er jeg blitt svært fornøyd. Kommer frem til hjelpsomme mennesker på tlf. og ting blir ordnet og løst. God kundebehandling!
Hei Tittin, Takk for tilbakemeldingen din! Så flott å høre du fikk løst hendelsen fortløpende 😊 Vi jobber alltid for at våre kunder skal få rask og effektiv hjelp når det dukker opp noe. Mvh Ida SMB Mobil
Ryddig og grei pris. Kundeservice greie folk og ingen ventetid.
Hei Jan, Takk for den hyggelige omtalen 😊 Så flott å høre du er så godt fornøyd med oss! Det setter vi stor pris på. Mvh Ida SMB Mobil
Fikk telefon fra en selger hos SMB Mobil som tilbydde et Mobilabonnement for vårt firma. Da vi nettopp hadde skiftet Mobilleverandør ønsket vi ikke å bytte på nytt nå. Senere på dagen fikk jeg telefon fra en annen selger som henviste til den tidligere samtale med hans kollega. Ha kunne opplyse om at dersom vi gikk for en avtale med han, skulle vi få en enda bedre pris enn tidligere oppgitt. Jeg takke fortsatt nei, med samme begrunnelse. Etter det har det strømmet inn SMS fra SMB Mobil hvor de ønsker at jeg, ved å trykke JA skal bekrefte at jeg har inngått avtale om Mobilabonnement med SMB Mobil. Etter en slik aggressiv markedsføring er SMB Mobil garantert at jeg aldri kan tenke meg å bli kunde hos dem.
Hei Øystein, Takk for din tilbakemelding til oss. Vi ønsker så klart ikke at potensielle kunder skal føle slik som du gjør her. Du er velkommen til å sende oss en sak om det på [email protected], så får vi tatt tak i dette. Mvh Ida SMB Mobil
Jeg fikk tlf etter jeg lagte et ENK for hobbyen min musikk, hvor jeg ikke har noe særlig inntekt. Og jeg ble ikke informert om at det var noe bruddgebyr, og han karen i telefonen insisterte at dette skulle bli billigere enn telenor. Nå er jeg i midten av flytting med en utstående faktura på 4.500 som jeg ikke får betalt. Dette er svindel, ikke bytt til denne opratøren.
Hei Tommy, Takk for tilbakemeldingen din. Det skal informeres om avtaletid både i verifikasjonen med selger, samt SMS som besvares ved avtaleinngåelse. Bruddgebyr er vanlig praksis i bedriftsmarkedet når en bindende avtale er inngått. Vi ønsker å undersøke om du er gitt annen informasjon av selger. Send oss en melding på [email protected] så ser vi på det med deg. Mvh Ida SMB Mobil
God dekning, og grei pris. Lett å få tak i kundebehandler.
Hei Øystein, Takk for den fine tilbakemeldingen fra deg 😊 Vi jobber hele tiden for å utvikle gode tjenester, og har hyggelig kundeservice som et av våre hovedfokusområder! Mvh Ida SMB Mobil
Da SMB først ringte meg ble det ikke spesifisert at bindingstiden var på 3 år. Jeg følte meg lurt. Til tross for dette har de gitt meg en veldig god avtale og de har vært hjelpsomme. Syntes smb er veldig bra utenom dette med bindingstiden på ak mitt abonnement.
Hei Colin, Takk for din omtale! Det er fint å høre du er godt fornøyd med abonnementet du har fått fra oss! Vi har forskjellige abonnement både med og uten avtaletid, men avtaletiden sikrer våre kunder den beste prisen 🙂 Det er veldig vanlig å ha i bedriftsmarkedet og gjennomgås muntlig og i SMS som bekreftes ved avtaleinngåelse. Mvh Ida SMB Mobil
Ingenting å utsette på abonnementen. Bare fornøyd!
Hei Lisa, Takk for en fin omtale! Det er flott å høre du er så fornøyd med abonnement fra oss 😄 Mvh Ida SMB Mobil