SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Telefosalg av mobilabonnementet til sovende bedrift. Jeg føler meg presset, et nei godtas ikke, jeg fikk ikke all info, til tross for at jeg spurte- etterpå "med liten skrift" så jeg hva de hadde solgt meg. Selger sa, at jeg kunne prøve det litt. Men unnlot å si at det var bindingstid på 36 mnd. Burde selvfølgelig aldri svart "ja" på sms. Jeg hadde dessverre tillit til at det som ble sagt var oppriktig. Rundlurt og tvunget til å være kunde i 36 mnd, evt bruddgebyr på 18000 for meg og tre barn. Hvor er det etiske ansvaret her. ?
Hei Kari M, Takk for at du deler din opplevelse. Vi beklager å høre at du følte deg presset og at viktig informasjon ikke ble formidlet tydelig. Vi tar ditt innspill seriøst, og det er absolutt ikke slik vi ønsker at kundene våre skal føle seg. Vi ønsker å se nærmere på din sak og hvordan vi kan hjelpe deg videre. Vennligst send oss en e-post til [email protected] med detaljer, så vi kan undersøke dette nærmere. Vi setter pris på din tilbakemelding og tar lærdom av dette for å forbedre våre tjenester. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Styr unna,. . De selger inn på pris og sammenligner egen pris uten mva, men konkurrenters priser med mva. Selger presser deg på tid, og trigget til å godta avtale, før en gjennomgang av avtalen.
Hei Hanne, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager hvis det har vært uklarheter rundt prisinformasjonen du mottok. Det er standard praksis hos oss at selgere informerer om at alle priser oppgis eksklusiv mva for bedriftsabonnement, og dette skal også tydelig fremkomme i SMS-en som sendes før avtaleinngåelse. Vi tar din opplevelse på alvor og vil se nærmere på din sak for å forsikre at våre prosedyrer blir fulgt korrekt. Dersom det er noe mer vi kan gjøre for å hjelpe, eller om du ønsker å gi mer detaljert tilbakemelding, vennligst kontakt oss på [email protected]. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Fungerer greit til mitt bruk som enkeltmannsforetak
Hei Thoreivind, Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er flott å høre at vårt abonnement fungerer godt for ditt bruk som enkeltmannsforetak. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Styr unna! De spekulerer i å selge bedriftsabonnement uten rettigheter etter forbrukerkjøpsloven til enkeltpersonforetak
Hei Hans, Takk for din tilbakemelding. Vi forstår din bekymring angående bedriftsabonnement og mangelen på angrefrist for enkeltpersonforetak. Det stemmer at bedriftsavtaler opererer under andre regler enn forbrukerkjøp, inkludert angrefristen. Din tilbakemelding er viktig for oss, og vi tar den med oss i vårt videre arbeid for å forbedre kommunikasjonen rundt dette. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Veldig bra pris på 5 gb abonnementet. Savner utsendelse av SMS til grupper via pc.
Hei Svein, Takk for at du delte din tilbakemelding! Det er flott å høre at du er fornøyd med prisen på 5 GB-abonnementet vårt. Når det gjelder ønsket om utsendelse av SMS til grupper via PC, setter vi stor pris på denne tilbakemeldingen. Vi ser kontinuerlig etter måter å forbedre og utvide tjenestene våre på, så dine innspill er verdifulle for oss i dette arbeidet. Takk for at du hjelper oss å bli bedre, og vi håper å kunne tilby flere funksjoner som møter dine behov i fremtiden. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Fikk først ikke tilsendt simkort, var dermed uten dekning i 1 uke ved leverandørbytte. Til slutt sendte de E-sim, men denne var ikke gyldig for min type mobil, tross at mobilen min kun er 3-4 år gammel. Jeg avlyste avtalen grunnet brudd fra deres side på egne vilkår men de sendte fremdeles bruddgebyr på nesten seks tusen kroner. Skammelig at de markedsfører seg til små bedrifter og enketpersonsforetak. Kundeservicen deres har attpåtil korte arbeidsdager/åpningstider, vanskelig å få ting gjennomført via dem, ting tar laang tid å fikse.
Hei Inger, Takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager ulempene du opplevde med simkortet og forståelsen rundt avtalen. Det er aldri vår intensjon at våre kunder skal stå uten dekning eller oppleve forvirring ved overgangen til oss. Vi sender alltid ut sim-kort i god tid og følger opp med SMS før portering. Hvis det oppstår forsinkelser i postgangen eller andre uforutsette problemer, er vi her for å hjelpe så godt vi kan. Hvis du ikke får svar på telefon kan du gjerne sende oss en e-post. Vi besvarer ofte e-poster etter at telefonen er stengt og i helgene. Angående bruddgebyret, ser vi gjerne nærmere på din sak hvis det er detaljer eller omstendigheter som bør vurderes på nytt. Send oss en e-post til [email protected] med din situasjon. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Supert, funker bra. God dekning og gode priser. Ingen trøbbel
Hei Mari, Takk for super tilbakemelding! Det gjør oss veldig glade å høre at alt fungerer bra for deg, og at du er fornøyd med dekningen og prisene våre. At du ikke har opplevd noen trøbbel, er akkurat slik vi ønsker det skal være for alle våre kunder. Takk for at du valgte oss! Mvh, Birgitte SMB Mobil