SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
mistet en halv dag uten telefon pga påstått teknisk problemer med portering og min kone mistet hele 2 dager uten telefon. altfor dårlig da jeg i tillegg mistet en jobb pga maglende telefonkontakt.
Hei Carlo N, Takk for din tilbakemelding. Det er trist å lese at det oppsto tekniske problemer ved overføring til oss og at dere var uten dekningen en perioden. Jeg håper du har vært i kontakt med vår kundeservice for å få hjelp, hvis ikke vil jeg at du sender meg en e-post på [email protected] med nummeret ditt og en oppsummering av saken. Da vil det være enklere å finne deg i systemene. Mvh Charlotte SMB Mobil
Det tok litt tid før jeg forstod at de ikke var fra Telenor - en dårlig start. Selger refererte til en samtale som jeg har hatt med én i Telenor, noe som forvirret meg. Så her jobbes det nok litt på tvers av SMB og Telenor, bak kullissene selvfølgelig. De leser opp avtalen der du skal bekrefte avtalen, til trots for at beskjeden er: «nei, jeg skal ikke bytte noe nå»! De sier du må høre på dette for å få mere informasjon. I neste øyeblikk kommer det inn meldinger på telefon som sier velkommen som kunde i SMB etc. Inntil nederst på sms’n, da du må bekrefte med et ja. De klarte ikke hekte meg på kroken, men denne formen for telefonsalg burde vært straffet! Dette selskapet kan ikke overleve slik de driver nå! I tillegg er mitt familieabonnement i Telenor mye billigere med ubegrenset data!
Hei Frits, Takk for din tilbakemelding. Først vil jeg informere om at SMB Mobil er en egen operatør og vi jobber ikke på tvers bak kulissene. Så det er veldig trist å lese at det er inntrykket du sitter igjen med. Vi har full Telenordekning, og det er det eneste. Det skal komme godt frem at dette er et operatørbytte, så det burde selvfølgelig blitt tatt stilling til av selgeren da du skal ha sagt du ikke ønsket å bytte noe. Dette beklager jeg for. Jeg ønsker gjerne å undersøke saken din nærmere. Kan du sende en e-post til [email protected] med telefonnummeret ditt og en liten oppsummering av saken slik at jeg hvertfall får stoppet meldingene for bekreftelse av ordre. Mvh Charlotte SMB Mobil
Veldig god og rask kundeservice, da jeg var på tur og ikke hadde tilgang på PUK kode 👍🏻
Hei Marius, Takk for din tilbakemelding. Så godt å høre at du fikk så rask og god hjelp når du trengte det 😊 Det er bare å ta kontakt om det er noe du lurer på eller trenger hjelp til. Mvh Charlotte SMB Mobil
Etter å ha vært trofast kunde i telenor i mange år, så byttet jeg til SMB mobil for noen måneder siden. Det er jeg veldig fornøyd med. Fungerer helt utmerket både i Norge og utlandet.
Hei Siri T, Takk for din tilbakemelding. Det er veldig hyggelig å høre at du er så fornøyd med å ha byttet til oss, og at vi tilbyr en tjeneste som fungerer så bra for deg. Mvh Charlotte SMB Mobil
Har vært kunde av SMB MOBIL i ca.6 mnd. Alt fungerer helt utmerket og bra pris og gode betingelser i utlandet. Kan anbefales
Hei Oddvar, Takk for din tilbakemelding. Så utrolig hyggelig å lese at alt fungerer så bra og at du er så fornøyd som kunde. Mvh Charlotte SMB Mobil
Helt ubrukelig! Alt her burde og kan bli bedre… Jeg føler jeg har betalt alt for mye og
Hei Daniel T, Takk for din tilbakemelding. Så trist at du ikke er fornøyd med våre tjenester. Jeg hadde satt stor pris på om du kunne sendt med en mer utfyllende e-post til [email protected] på hva du ikke er fornøyd med, slik at jeg kan undersøke om det er noe vi kan gjøre for at opplevelsen skal bli bedre. Med vennlig hilsen, Charlotte SMB Mobil
Fikk en tlf som viste seg å være fra Smb mobil. Direkte svindel . De ga inntrykk av å være fra Telia, min mobillevrandør, men hadde et spesialtilbud da jeg hadde et enkeltmanns foretak. De sa jeg ville fremdeles være privatkunde når jeg spurte om mine rettigheter. De påstod 40% billigere abn som viste seg å være nøyaktig det samme, selv med lang binding. Vi har et familie abn og de andre fikk dårligere betingelser enn hva vi hadde. Ble lovet mange gavekort som viste seg ikke å stemme. Alt gjort for å prøve å fange meg som bedriftskunde. De hadde ikke noe med å kontakte meg i det da jeg har et privat abn hvor jeg har valgt bort fra å bli kontaktet på denne måten. Det ble referert til en tidligere samtale som viste seg å ikke stemme . En selger som var ekstremt pågående og full av løgner.
Hei Christian, Takk for din tilbakemelding. Det er beklagelig å høre at du har hatt en negativ opplevelse med vår selger. Vi beklager for eventuelle misforståelser og uklarheter som har oppstått. Vi forstår at du er skuffet hvis den rabatten som ble forespeilet deg viste seg å være den samme som det eksisterende tilbudet. Vi ønsker å finne en løsning som bedre passer dine behov, og vi vil gjerne se nærmere på saken for å finne en tilfredsstillende løsning for deg. Angående gavekortene, så sender vi ut månedlige gavekort til alle nye kunder. Siste utsendelse ble gjort den 19.05. Hvis du ikke mottok dette gavekortet, ber vi deg om å gi oss beskjed slik at vi kan sjekke opp på det. Vi ønsker gjerne at du sender oss en e-post til [email protected] hvor du oppsummerer saken din. Dette vil gi oss muligheten til å undersøke nærmere og ta tak i problemene du har opplevd. Med vennlig hilsen, Charlotte SMB Mobil