SMB Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ett rimelig og godt alternativ, med god dekning og kundeservice.
Hei Lars, Tusen takk for den positive omtalen! Jeg er glad for å høre at du opplever god dekning og kundeservice. Dette er viktig for oss. Vi skal gjøre det vi kan for å beholde deg som fornøyd kunde! Mvh Birgitte SMB Mobil
Like bra dekning som Telenor, billigare pris også, mindre telefonoperatør så dei e mer hjelpsom.
Hei Valerio, Tusen takk for den positive omtalen! Jeg er glad for å høre at du opplever god dekning og bra pris. Vår målsetning er å være prisleder for mindre bedrifter på fastprisabonnement med full Telenordekning. Vi er også veldig opptatt av at alle kunder skal oppleve god og personlig kundeservice. Så dette viser at vi er på rett spor! Mvh Birgitte SMB Mobil
Problem fritt og enkelt , også veldig behjelpelig kundeservice
Hei Kjetil, Tusen takk for den positive omtalen! Det er godt å høre at du opplever det som problemfritt og enkelt, samt at våre kundekonsulenter er behjelpelige. Dette er veldig viktig for oss. Mvh Birgitte SMB Mobil
Fornøyd med både dekning og kundeservice. Ikke hatt noe problemer med mitt abonnement. Godt fornøyd!
Hei Morten, Takk for din positive omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med både dekning og kundeservice. Dette er viktig for oss! Mvh Birgitte SMB Mobil
Svindlet! Telefonselger var aggressivt pågående, utålmodig og tvang salget fram. Han framstilte det som at det var uproblematisk å angre seg, og holdt tilbake informasjon om gebyrer. Jeg har ennå ikke rukket å begynne som selvstendig næringsdrivende og må allerede betale 4500,- (pluss moms sikkert) i bruddgebyr på et abonnement som ikke engang aktiveres før i oktober. I følge forbrukertilsynet og markedsføringsloven må selgeren informere munlig om blant annet bruddgebyr og samlet pris: (Den næringsdrivende skal gi opplysninger om den samlede prisen for varen eller tjenesten medregnet avgifter. Prisen skal oppgis som en samlet pris, dvs. at prisopplysningen må fremstå som en sum inkludert alle relevante avgifter og tilleggskostnader. Dersom den næringsdrivende ikke opplyser om tilleggskostnader til varen eller tjenesten, slipper forbrukeren å betale disse kostnader). Dette var på ingen måte gjort. Jeg spurte til og med om jeg kunne angre uten ekstra kostnader og selgeren sa ja, og nevnte som sagt ingenting om dette bruddgebyret! Etter at jeg sendte mail om å angre fikk jeg en telefon fra en enda mer aggressiv selger som nektet blankt at det er lovfestet å melde klart og tydelig fra om slike gebyrer. Han ga meg til og med et ultimatum om å enten betale gebyret eller fortsette som kunde i SMB. Det virker som at det å gå etter enkeltmannsforetak og kreve inn bruddgebyr er en del av SMBs forretningsmodell.
Hei Ed, Takk for din tilbakemelding! Det skal i verifiseringen, samt i sms som bekreftes før avtaleinngåelse, informeres om det er avtaletid samt informeres om priser på abonnementet. Dersom du har fått feil informasjon fra selgeren her ønsker vi veldig gjerne å ta en gjennomgang. Kan du sende oss en e-post til [email protected] med informasjon om saken din? Mvh Birgitte SMB Mobil
Etter bytte av tlf. abonnement til SMB har prisen gått ned. Eg er godt tilfreds med funksjon, det har vore feilfritt.
Hei Roho, Takk for din positive omtale! Jeg er glad for å høre at du er godt tilfreds samt at det har vært feilfritt. Skulle det være noe er det selvsagt bare å ta kontakt med oss. Mvh Birgitte SMB Mobil
Jeg er veldig fornøyd. Det er lave priser og god service
Hei Silje, Takk for din positive omtale! Det er godt å høre at du opplever våre priser som lave og at du får god service. Mvh Birgitte SMB Mobil