SMB Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter bytte av tlf. abonnement til SMB har prisen gått ned. Eg er godt tilfreds med funksjon, det har vore feilfritt.
Hei Roho, Takk for din positive omtale! Jeg er glad for å høre at du er godt tilfreds samt at det har vært feilfritt. Skulle det være noe er det selvsagt bare å ta kontakt med oss. Mvh Birgitte SMB Mobil
Jeg er veldig fornøyd. Det er lave priser og god service
Hei Silje, Takk for din positive omtale! Det er godt å høre at du opplever våre priser som lave og at du får god service. Mvh Birgitte SMB Mobil
Alt fungerer alltid. Enkelt og bra abonnement jeg kan anbefale!
Hei Sturla, Takk for din positive omtale! Det er godt å høre at det er enkelt og bra abonnement. Vi setter veldig stor pris på din anbefaling! Mvh Birgitte SMB Mobil
Fungerer knirkefritt til en fornuftig pris. Kan anbefales.knirkefritt
Hei Ihle, Takk for din positive omtale! Veldig godt å høre at det fungerer knirkefritt! Setter stor pris på din anbefaling. Mvh Birgitte SMB Mobil
ok abonnement..men sliter med å få faktura.ønsker å få melding istaden for inkassokrav.
Hei Jakob, Takk for din positive omtale! Det er kjedelig å høre at du sliter med å få faktura. Jeg ønsker veldig gjerne at du tar kontakt med kundeservice på 21 93 61 61 eller på e-post [email protected] med denne informasjonen, så skal vi løse dette for deg. Mvh Birgitte SMB Mobil
God servise og fine priser👍 holder det de lover. Henrik H H
Hei Henrik, Takk for din positive omtale! Det er godt å høre at du er fornøyd med både service og priser. Det er viktig at vi skal holde det vi lover. Mvh Birgitte SMB Mobil
Har som mange andre her på denne siden dessverre blitt lurt av SMB. Ble oppringt av en forsåvidt hyggelig, men fryktelig innpåsliten selger. Vi hadde Ice abonnement fra før, merkelig nok viste han det. Han sa at vi kan bytte til ICE bedrift, med mindre kostnad. Vi stolte på det han sa, og bekreftet sms’en vi fikk tilsendt. Dette viste seg å være en SUPERTABBE!!! Fant ut at prisene han hadde oppgitt var uten moms. Avtalen som han sa ikke hadde bindingstid viste seg å ha bindingstid på 3 år! Og skal man ut av avtalen har SMB ett gebyr på 4500,- PLUSS MOMS pr person i avtalen, noe ingen hadde informert oss om. Så prisen ble faktisk dyrere. Vi ønsket å benytte oss av angreretten, men bedrifter har visst ingen angrerett. Vi anbefaler folk å holde seg langt unna disse sleipe kjeltringene!!
Hei Ralph, Takk for din tilbakemelding. Ettersom vi tilbyr bedriftsabonnement oppgis priser eks mva, dette skal være informert om i verifisering samt sms som sendes i forkant av avtaleinngåelse. Dersom selger har lovet at du ikke skal ha bindingstid må vi selvsagt se på dette. Kan du sende en e-post til [email protected] med informasjon om saken, så får vi tatt en ny gjennomgang? Mvh Birgitte SMB Mobil