SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fin service og god oppfølging! Fornøyd med prisene.
Hei Karianne. Takk for en fin omtale 😊 Vi jobber daglig for å gi våre kunder både den beste servicen og abonnement! Mvh Ida, SMB Mobil
Er fornøyd. Ingen problemer med dekning. God servise når jeg tar kontakt.
Hei Yngvar. Så hyggelig å høre du er så fornøyd med oss 😀 Takk for tilliten! Mvh Ida, SMB Mobil
Billig abonnement og super hyggelig support. Anbefales!
Hei Hanne. Tusen takk for en fin tilbakemelding 😊 Vi jobber alltid for å gi det lille ekstra på kundeservicen! Mvh Ida, SMB Mobil
Jeg deler dessverre erfaring med mange andre når det gjelder SMB Mobil. Jeg møtte en selger med pågående og aggressiv stil som ga uttrykk for at det var et Telenor selskap. Hvilket jeg trodde på. Jeg har alltid hatt ett mobil abonnement med to tlf nummer, til min datter og meg selv. Nå har jeg plutselig fått TO abonnement og må betale bruddfrist for begge! Jeg sa fra under ett døgn etter tlf samtalen med selger at jeg som privatperson benytter meg av angrefristen Jeg la ned enkeltmannsforetaket for ca to år siden og er å betrakte som privatperson. Tlf blir kun benyttet privat, så SMB Mobil er ikke et aktuelt selskap for meg. Etter diverse mailer frem og tilbake, holder SMB mobil på sitt. Jeg fikk forleden purring på ubetalt faktura på overraskende hele 9100 kr, men har ikke mottatt faktura! Så kom det inkassovarsel, først på vipps, så på mail. Hva slags selskap er dette som ikke forsøker å rydde opp, og luke ut useriøse selgere? Fra mitt ståsted er dette å betrakte som svindel. Selger har kommet med villedende opplysninger og ikke overholdt opplysningsplikten sin. Jeg oppfordrer andre i samme situasjon som meg å kontakte "Har du blitt ufrivillig kunde hos Unifon?/ Forbrukertilsynet. Det er fortsatt ikke for sent for SMB Mobil å rydde opp i forhold til meg. Kommer dere til å gjøre det? Anne G
Hei Anne. Takk for din tilbakemelding. I muntlig verifiseringen med selger og SMS du bekreftet før inngåelse av avtale, blir det spesifisert eksempelvis om man har avtaletid, at det er bedriftsabonnement som bestilles og hvilken bedrifts org.nummer det bestilles på. Vi ønsker ikke at noen skal føle seg lurt eller villedet og det er strenge krav til selgerne. Send oss en melding på [email protected] så kan vi hjelpe deg med en kopi av hovedfaktura samt se over saken din. Mvh Ida, SMB Mobil
SMB mobil har Telenor-dekning, en veldig god app og web-side. Og så er prisen behagelig lav.
Hei Svein. Takk for den hyggelige tilbakemeldingen 🙂 Det er alltid hyggelig å høre når kunder av oss er fornøyd! Mvh Ida, SMB Mobil
Bruker SMB mobil i over to år . Godt fornøyd med tjenester gjennom hele periode.
Hei Ivan. Takk for den hyggelige omtalen og at du har vært med oss så lenge 😃 Vi gleder oss til å ha deg med videre som kunde! Mvh Ida, SMB Mobil
Utmerket selskap som har vært åpen og redelig. Stort pluss til dem
Hei Bjørn. Tusen takk for den fine omtalen 😊 Vi vil alltid strebe etter å gi best kundeservice! Mvh Ida, SMB Mobil