SMB Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble oppringt av en fyr som hadde fått nyss i av min avtale med Telenor hadde blitt endret pga. interne endringer av abonnement i Telenor (noe jeg ikke hadde opplevd noen konsekvenser av). Han overbeviste meg om at disse endringene ville merkes etterhvert, og kunne dermed garantere at jeg ville få mer data og billigere pris hos SMB + gratis juli siden jeg hadde forhåndsbetalt den mnd hos Telenor. Midt i første måned kom det opp at data var oppbrukt. Dette var rett før ferie og utenlandstur så jeg ringte og gav beskjed om at dette må løses asap da jeg er avhengig av internett ifbm. jobben min. De satt meg opp på 50 GB, og jeg fikk sjokk når regningen kom. For det første var jeg blitt fakturert diverse beløp for juli, og full pris august og september. Så var det ekstra avgifter som jeg ikke forstod hva var og på toppen var markedsførte priser oppgitt uten mva, så det som skulle være 399kr ble jo 478,95kr var jo en mye dårligere deal enn hos Telenor. I tillegg var det elendig praktikalitet for å betale faktura; jeg kunne ikke kopiere konto/kid/beløp for å legge inn i nettbanken (måtte skrive det ned for å føre detaljene inn i nettbanken) så dette var aldeles ikke my cup of tea. Skikkelig dårlig gjort å lure travle kunder som har nok å styre med ved å oppgi pris eks mva, slik at det bare blir merarbeid å finne ut hva i huleste beløpene på fakturaen betyr. Ja jeg vil nesten kalle det svindel. Har bedt Telenor avslutte meg hos SMB asap!
Hei Kristi, Takk for din tilbakemelding. Som hos de fleste er første faktura alltid litt høyere, da den er fra dagen man startet. Beskrivelse av hva faktura gjelder for ligger på side 2 og utover, hvor det også står dato for periode fakturert eller kreditert. Er noe usikkert er du alltid velkommen til å ta kontakt med kundesenteret vårt, så hjelper vi gjerne våre kunder om noe er usikkert! I SMS bekreftelsen og den muntlige verifikasjonen med selger, oppgis det blant annet at priser er eks mva da vi tilbyr bedriftsabonnement. Det er veldig leit å høre du tenker avslutte hos oss. Du kan gjerne kontakte oss på [email protected], så hjelper vi deg se på dette sammen. Mvh Ida SMB Mobil
God oppfølging og kundeservice er helt topp. Sterk anbefale!
Hei Hong, Takk for den hyggelige meldingen 😀 Vi jobber alltid for å gi våre kunder personlig assistanse av høy kvalitet, så en slik tilbakemelding blir vi alltid glade for! Mvh Ida SMB Mobil
Me har bare gode erfaringer etter 3mnd med mobilabonnement fra SMB
Hei Nils, Takk for den fine tilbakemeldingen 😊 Det er fantastisk å høre og vi gleder oss over å ha deg med videre som kunde! Mvh Ida SMB Mobil
Veldig god hjelp hos kundeservice - umiddelbar respons og hyggelig tålmodig hjelp med tilkobling
Hei Anne, Takk for den hyggelige tilbakemeldingen 😊 Alltid koselig å høre skryt av kundeservicen vår. Det setter vi veldig stor pris på! Mvh Ida SMB Mobil
Fornøyd, vær obs på administrasjonsgebyr, ellers bra dekning og abonnement
Hei Stine, Supert å høre du er fornøyd med oss 😊 Vi gleder oss av å ha deg som kunde her! Mvh Ida SMB Mobil
God dekning på høyde med telenors egen dekning. Bra pris og fin service! Har nå har SMB siden året start.
Hei Arne, Så hyggelig å høre. Vi gleder oss til å ha det med videre! 🤩 Alle våre kunder har full Telenor dekning med den høyeste hastigheten i Telenor sitt mobilnett! Mvh Ida SMB Mobil
Skiftet til smb mobil etter å ha vært telenorkunde i en årrekke. Spesielt fornøyd med ubrukt datakapasitet som går over til neste mnd.
Hei Håkon, Velkommen som kunde 🤩 Så flott å høre du er fornøyd med tjenestene fra oss! Mvh Ida SMB Mobil