SMB Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Byttet fra Telia til SMB & er veldig fornøyd. Hilsen Morten A.
Hei Morten, Takk for en hyggelig melding 🤩 Velkommen så mye her til oss på SMB Mobil! Så flott å høre du er fornøyd. Mvh Ida SMB Mobil
Er fornøyd med abonnement hos SMB mobil til gunstig pris.
Hei Henning, Takk for den fine omtalen 🙂 Godt å høre du er fornøyd med oss! Mvh Ida SMB Mobil
Veldig gode selgere. Og telefonen virker når jeg skl bruke den. Like bra som telenor
Hei Terje, Takk for den hyggelige tilbakemeldingen 😊 Ja, alle våre kunder får full Telenor dekning! Mvh Ida SMB Mobil
Funger bra med meg viktig med Telenor. Greit med god dekning
Hei Vidar, Takk for en fin omtale 🙂 Vi er stolte over å kunne gi alle våre kunder full Telenor dekning, og her hos oss trenger man ikke å betale ekstra for å få den høyeste hastigheten! Mvh Ida SMB Mobil
De har sendt en faktura med avbestillingsgebyr på 9000 for to abonnement plus 29kr i gebyr på gebyret. Det er ca fire og en halv gang mine vanlige utgifter til mobil.
Hei Hans, Takk for din tilbakemelding. Vi har forskjellige avbestillingsgebyr etter hvordan avtaletid man har hatt med oss. Avbestillingsgebyr kommer ved at man går ut av avtalen før avtaletiden har utløpt, men sender du oss en melding på [email protected] kan vi jo gjerne se på en løsning for at du kommer tilbake til oss. Så kan vi fjerne gebyrene igjen for deg! Mvh Ida SMB Mobil
Har i utgangspunktet utelukkende gode erfaringer med SMB bedriftsabonnement. Grei pris, god kundeservice osv.. MEN, har fått meg Apple watch og trenger e-sim til denne. Dette kan SMB ifølge kunderådgiver ikke levere. Så hva gjør man? Bruke 50% av funksjonene i klokka til 11k, eller betale 4500,- i bruddgebyr for å bytte til en levrandør som kan levere e-sim til apple watch? Svaret gir seg selv. Det blir selvsagt bytting. Saken er at jeg gjerne kunne tenkt meg å bytte tilbake til SMB om de engang får e-sim til apple watch. Så vil de kutte bruddgebyret mot en mulighet til å få meg tilbake? Eller vil de kreve 4500,- og si takk og farvel?? 😊
Hei Knut, Dessverre er det slik at vi ikke kan tilby eSIM til Applewatch, hvertfall ikke enda 😞 Det er veldig leit, men forståelig å høre du ønsker bytte da. På generell basis er det ikke et grunnlag for å gå ut av avtaletiden kostnadsfritt, men send oss en melding på [email protected] så ser vi på en løsning sammen. Det er ihvertfall utrolig koselig å høre at du vil være hos oss! 🥰 Mvh Ida SMB Mobil
Ikkje te å stola på. Ein gjeng me banditta. Får håpa dei går konkurs. Et selskap so ikkje her livets rett
Hei Simen, Takk for din tilbakemelding. Det er veldig trist å høre du sitter med en slik opplevelse av oss. Send oss gjerne en melding på [email protected] med informasjon om hva som har skjedd, så ser vi på det sammen. Mvh Ida SMB Mobil