SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Føler å ha blitt lurt, en ting hva de sier før du godtar et abonnement, men "truer" deg til å godkjenne uten å si at det er 36 mnd oppsigelse etter å fått mange fakturaer som ikke var i tråd med avtale. Da valgte jeg å si opp avtalen, med de trusler som fulgte, og ønsker å gå lenger ift brukerrettigheter for å slippe store etterbetalingskrav. Jeg har prøvd å forklare, men de vil ikke høre. USERIØST selskap
Hei Tom, Takk for din omtale. Det er fullt mulig å be våre selgere ringe opp neste dag om man vil se over tilbud med eksempelvis kollega eller andre, ingen skal føle seg truet til å si ja. Vi har forskjellige typer avtaletider med prisgaranti, blant annet en på 36 mnd som du henviser til her. Den oppsummeres i den muntlige verifikasjonen samtidig som det står på SMS som bekreftes. Iblant kan det jo være misforståelser oppstår, så vi ser gjerne på saken om du sender oss en melding på [email protected]. Mvh Ida SMB Mobil
Ser av omtalene her at flere er blitt lurt inn til å tegne 36 mnd abonnement, det ble jeg og. Spurte spesifikt om oppsigelsestid, og det var 3 mnd sa selger, han sa ikke at du måtte kjøpe deg ut av abonnementet. Jeg leste ikke over avtalen, da han hadde sagt at det kun var 3 mnd oppsigelsestid. Jeg prøvde å komme meg ut med angrefrist, men det gikk ikke siden det var bedriftsabonnement. Da fikk jeg beskjed om at jeg kunne benytte reklamasjonsrett, så jeg prøvde det. Fikk da beskjed om at siden jeg hadde takket ja på sms så var jeg låst til avtalen på 36 mnd. De har grei dekning og fungerer greit, men liker dårlig å bli lurt inn på en avtale med feil vilkår. Jeg driver et lite enkeltmannsforetak og ser meg ikke råd til å kjøpe meg ut til 4500,- styr unna om du ikke ønsker en avtale med høyt bruddgebyr. Fikk beskjed av selger fra forrige leverandør at de hadde gjort dette mot mange kunder, og det ser man og av kommentarene her.
Hei Lena, Takk for din omtale. Oppsigelsestiden er lik uavhengig av om man har avtaletid eller ikke, men selger kunne ha minnet om utkjøpet i tillegg. Avtaletiden og prisgaranti spesifiseres muntlig med selger i oppsummeringen, i tillegg til at den står på SMS som må besvares. Det er leit å høre du likevel føler slik om avtalen, så send oss gjerne en melding på [email protected]. Mvh Ida SMB Mobil
Noe mer uprofesjonell kundebehandling/service fra et selskap skal du lete lenge etter. Mottok i dag min første faktura på mine 2 bedriftsabonnement fra de. Ikke noe stemt i henhold til inngått avtale. Hold dere unna SMB - Mobil.
Hei Olav, Takk for din omtale. Faktura skal så klart stemme med inngått avtale. Husk at første faktura er fra dagen du startet hos oss, så den vil alltid være høyere. Du kan se betalingsoversikt fra side 2 på fakturaen. Du kan også ta kontakt med oss på [email protected] så hjelper vi deg finne ut av det. Mvh Ida SMB Mobil
Følger opp,lett å få kontakt med. Forståelige regninger
Hei Eystein, Takk for en fin tilbakemelding 😊 Flott å høre du er godt fornøyd hos oss! Mvh Ida SMB Mobil
God kundeoppfølging. Ingen som foreløpig har kunnet levere samme pris!
Hei Filip, Takk for den fine tilbakemeldingen 😄 Vi vil alltid gjøre det vi kan for å være prisleder for mindre bedrifter! Mvh Ida SMB Mobil
Gode priser og hyggelige ansatte! Vært her en kort tid, men fornøyd så langt.
Hei Patrick, Takk for den flotte omtalen 😀 Velkommen som kunde og vi gledes over å ha deg med videre! Mvh Ida SMB Mobil
Aldri noe tull. Veldig hjelpsomme og hyggelige om man trenger hjelp.
Hei Sidsel, Tusen takk for hyggelige ord fra deg 😊 det setter vi veldig stor pris på! Mvh Ida SMB Mobil