SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Er veldig fornøyd med kundeservice og med abonnementet mitt.
Hei Patty, Takk for den positive omtalen! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med kundeservice og abonnementet! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Hvordan kan et firma få opptre så uetisk og uten konsekvenser. De lyver på telefonen med avtaletid og oppsigelse. STYR LANGT UNNA om du ikke ønsker å gi bort 4-5 tusen kr til de uten å få noe igjen… Umulig å ringe kundeservice. De du treffer på epost er arrogante og frekke.
Hei Bent, Takk for at du tok deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen. Vi beklager sterkt at du har hatt en negativ opplevelse og føler at du har blitt feilinformert av oss. Slik ønsker vi ikke å ha det. Det er viktig for oss å klargjøre at vår intensjon alltid er å gi nøyaktig og ærlig informasjon om våre tjenester, inkludert avtaletid. Vår kundeservice har telefontid fra kl. 8 til 16 og har vanligvis kort ventetid. Vi har et sterkt fokus på å god kundeservice, så det er selvsagt ikke bra å høre at du har opplevd vår kundeservice som arrogant og frekk. Fint hvis du tar kontakt med oss på [email protected] med en liten oppsummering, så vi kan undersøke denne saken. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Veldig fornøyd med dekning og kundeservice. Følte meg ivaretatt!
Hei Khuda, Takk for den positive omtalen! Det er godt å høre at du er fornøyd med både dekning og kundeservice! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Skrev lang e-post til nettopp dere idag skulle sende og der stod pc en igjen Pc på Elkjøp igjen skal svare når vi får den tilbake Vi er meget fornøyd med dere og den løsning vi fikk Takk
Hei Torfinn, Takk for din positive omtale! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
God personlig kundeservice. De holder det de lover. Anbefales
Hei Christina, Tusen takk for de varme ordene og anbefalingen! Det er fantastisk å høre at du har opplevd god personlig kundeservice og at vi har levd opp til våre løfter. Din tilfredshet og anbefaling betyr mye for oss, og vi er takknemlige for at du tok deg tid til å dele din opplevelse. Vi ser frem til å fortsette å yte topp service og stå ved vårt ord i tiden som kommer. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Jeg har byttet over til SMB. God pris, god service. Hyggelig samtale med en som hadde god oversikt, kunne forklare enkelt og forståelig. Jeg ble lyttet til og følte meg godt ivaretatt.
Hei Anders, Takk for at du deler din positive opplevelse med å bytte til SMB! Det er virkelig oppmuntrende å høre at du er fornøyd med prisen og servicen du har mottatt. Vi er spesielt glade for å vite at samtalen du hadde med vårt team var hyggelig og informativ, og at du følte deg godt ivaretatt. Å lytte til og forstå våre kunders behov er viktig for oss. Vi ser frem til å fortsette å tilby deg god service og håper du vil være fornøyd med våre tjenester i lang tid fremover. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
I likhet med annen anmelder på denne siden, ble jeg for et par uker siden oppringt av en person som jeg oppfattet var fra Telenor hvor jeg har mine abonnementer. Vedkommende tilbød endring av abonnementet og til billigere pris enn det jeg hadde. Jeg sa ja til tilbudet og måtte bekrefte med en sms mens samtalen pågikk. Da jeg fortsatt trodde jeg snakket med Telenor, sjekket jeg ikke avtalen nærmere i etterkant. Først da jeg fikk tilsendt nye sim kort og Telenor abonnementet var brutt, oppdaget jeg at jeg hadde blitt lurt til å svare ja på en «avtale» jeg ikke ville ha inngått. Nå gjelder det å få ugyldiggjort «avtalen». Og så ser det ut som dette firma har for vane å sende ut flere sim kort med nye telefonnummer som ikke er bestilt. Jeg fikk også et slikt kort. Trodde det var feilsendt og fant opp navn til eier av telefonnummeret. Det viste seg at eier av dette telefonnummeret visstnok var samarbeidspartner med SMB. Kan bare spekulere i hva hensikten skulle være, men det virker ikke å være tilfeldig da jeg ser at flere har erfart det samme.
Hei Anne, Jeg beklager sent svar på denne tilbakemeldingen. Jeg beklager også oppriktig at du har hatt en forvirrende og uønsket opplevelse i forbindelse med overgangen til vårt abonnement. Det er viktig for oss å understreke at våre selgere aldri skal gi inntrykk av å være fra en annen operatør, og vi tar dine anklager om misforståelser og feilinformasjon svært alvorlig. Vi ønsker å rette opp i dette og sikre at slike situasjoner ikke forekommer. Jeg er også bekymret for å høre om din erfaring med å motta uønskede SIM-kort og skal undersøke denne praksisen nøye. Det du beskriver høres ikke ut som standard prosedyre hos oss. Hvis det ikke er gjort allerede ønsker jeg at du sender en e-post til [email protected] med detaljer om det som har skjedd og abonnementet ditt. Så kan vi undersøke dette. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil