SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Misvisende markedsføring og fremsto som selger var fra Telenor, mitt eget mobilselskap. Opplyste ikke om at det gjaldt et bedriftsabonnment. Gjorde avtale for meg selv og mine to barn men sa opp så snart jeg fikk avtalen i e-post der jeg innså at det var snakk om eks moms og bedriftsab.. noe jeg selvsagt ikke hadde bedt om.. Trodde det var snakk om et priv familieabonnement. Med bedriftsab var det ingen angrefrist og kort tid etter fikk jeg derfor et krav på over 17 000 kroner for et abonnment som jeg sa opp samme dag som det skulle aktiveres. Helt uakseptabel tlf salg taktikk og misvisende informasjon! Det ble heller ikke opplyst om at jeg ville miste flere tjenester enn den ene de nevnte (mobil id logg inn i bank) Mistet også skylagring med mer men dette ble ikke nevnt. Altså flere forhold der informasjonen var mangelfull eller gal ved tlf salget.
Hei Stian, Takk for at du deler din erfaring med oss. Jeg beklager å høre at du føler deg lurt etter å ha byttet til våre abonnementer, spesielt i forbindelse med familiemedlemmene dine. Våre selgere skal aldri utgi seg for å ringe fra en annen operatør og det tar vi alvorlig. Det er viktig for oss å presisere at det aldri er vår intensjon å villede noen, og vi tar ansvar for å sikre at all informasjon som gis er tydelig og korrekt. Vi beklager hvis dette ikke var tilfellet i din kontakt med oss. Ettersom vi selger bedriftsabonnement så blir prisene oppgitt eks mva. Dette skal imidlertid selger også informere om i samtalen, i tillegg til at det skal stå i SMS som sendes før avtaleinngåelse. Det samme gjelder eventuell avtaletid. Det skal også informeres om at det er bedriftsabonnement og våre kunder må alltid bekrefte korrekt orgnr i samtale med selger, i tillegg til at dette står i sms som bekreftes før avtaleinngåelse. Dersom din sak enda ikke er løst ønsker jeg gjerne at du sender en e-post til [email protected] med detaljer om saken slik at vi får sett på den. Jeg ønsker veldig gjerne at vi får sett på hva som har skjedd i salgsprosessen her. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Helt på trynet dårlig. Ble oppringt av en "hyggelig" jente/dame som skulle gi meg og bedriften min knallgode priser på å bytte mobilabonnement, uten å oppgi at prisene var eks MVA og eventuelle bruddgebyr OSV. Det er vist en god måte å tjene penger på det og, å støtte seg på de sinnsyke bruddgebyrene som kommer om du ikke er fonøyd med de skyhøye regningene du får INK MVA... Nå sitter vi her med et krav fra Svea på over 5 tusen kroner som følge av SMB Mobil sitt "brudd gebyr" som er fint begravd i sine retningslinjer for avtalen. Som mange andre sier jeg det samme, dette er ikke over, og dette kravet kommer ikke til å bli betalt. Inkasso selskap har fått samme beskjed.
Hei Henrik, Takk for din tilbakemelding. Ettersom vi selger bedriftsabonnement så blir prisene oppgitt eks mva. Dette skal imidlertid selger også informere om oi samtale i tillegg til at det skal stå i SMS som sendes før avtaleinngåelse. Det samme gjelder eventuell avtaletid. Dersom dette ikke har vært tilfelle og saken din enda ikke er løst, ønsker jeg at du sender en e-post til [email protected] med detaljer om saken slik at vi får sett på den. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Virker som forventet, og for meg den laveste prisen noen har kunnet tilby!
Hei Tor, Takk for din positive tilbakemelding! Jeg er glad for å høre at alt virker som forventet og at du er fornøyd med prisen. Vi har som målsetning å være prisleder for mindre bedrifter på fastprisabonnement med full Telenordekning. Dette viser at vi er på riktig spor. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Er å anbefale. Holder det de lover. Bra priser. Lett å få tak i kunde sentret.
Hei Arne, Tusen takk for den positive tilbakemeldingen! Vi setter veldig stor pris på din anbefaling og jeg er glad for å høre at du er fornøyd med både priser og kundeservice. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Gode priser, god dekning. Ringer og hører om man er fornøyd, og til og med satt ned pris uoppfordret
Hei Jonas, Tusen takk for den positive tilbakemeldingen! Supert å høre at du er fornøyd med prisene og dekningen vår. Det er viktig for oss å sørge for at våre kunder er fornøyde, og vi er stolte av å kunne tilby konkurransedyktige priser. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
God dekning i Norge og problemfri bruk i utlandet.
Hei Olaf, Tusen takk for din positive tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med dekningen i Norge og at bruk i utlandet har vært problemfri. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
SMB holder de prisene som er avtalt. Det har aldri blit prøvd på å lure på oss noe vi ikke har bruk for
Hei Torbjørn, Tusen takk for den positive tilbakemeldingen! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd med vår ærlighet og integritet når det gjelder prising. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil