SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ble oppringt av selger som sammenlignet mine priser (inkl. mva) med sine ex.mva priser og ble klart billigere. I tillegg solgte selger abonnement uten binding. Jeg ringer til kundeservice og ber de oppheve avtalen, samme dag (time). Får en epost om at bedrifter ikke trenger å oppgi priser inkl. mva. og at jeg plutselig har oppsigelsestid på 3 måneder inkl. inneværende måned.
Hei Trung, Takk for din tilbakemelding. Så synd å høre at du ikke ønsker å være kunde hos oss likevel. Send oss gjerne e-post til [email protected] om du ikke har fått hjelp allerede. Mvh Charlotte SMB Mobil
Ble oppringt av en meget respektabel og hyggelig ung mann, fikk tilbud på fri bruk 100gb til en veldig rimelig pris, og på like god dekning som hos telenor selv!! er meget fornøyd og anbefaler alle å vurdere denne utmerkede operatøren
Hei Philip Takk for din tilbakemelding. Så utrolig hyggelig å høre at du er så fornøyd. Mvh Charlotte SMB Mobil
Har som flere her beskriver blitt ringt av en selger som utgir seg for å være Telenor. Han er veldig vennlig men hastig. Han sier direkte at de ser at jeg har et stort dataforbruk, og at dette er litt i dyreste laget. Jeg bekrefter at jeg er fornøyd med alt utenom at det begynner å bli dyrt. Da sier vedkommende at de ser at dette kan bli i dyreste laget, men at de nå har en kampanje hvor jeg kan komme billigere ut av en totalpakke. Jeg er selvfølgelig interessert i dette. Han kommer med et tilbud som jeg takke ja til. (står på vei inn i et møte og er litt stresset) Han ber meg om å bare svare ja på en sms han sende meg. Noe jeg gjør for å bli ferdig. 30 minutter senere ser jeg gjennom sms fra selskapet. Og da går det opp for meg at jeg er blitt lurt av en som til de grader har oppført seg som en selger fra Telenor. Jeg ringer kundeservice, og nummeret personen jeg fikk telefon fra flere ganger uten at de svarer. Sender dem mail øyeblikkelig om at jeg ikke vil ha noe med dem å gjøre. Ringer igjen kundeservice og nå jeg ringer fra et annet telefon nummer får jeg svar. Gir dem grei melding. Men de vil ikke kansellere dette "tilbudet" Etter flere mailer med dem sier de at de ikke skal flytte abonnement men de kommer til å sende meg et krav om bruddgebyr. Jeg gir dem beskjed at om de gjør det vil de bli anmeldt for svindel. I dag mottok jeg en faktura på 5698,75kr i bruddgebyr (ink moms). Jeg har i dag samtaler med Telenor for å få dem til å se på deres avtale med selskapet da de bruker Telenor sitt linjenett. Jeg vil på det sterkeste advare mot dette selskapet. Dette er mennesker uten noen for moral. Jeg har selvfølgelig selv gjort en stor feil i denne saken, udiskutabelt. Jeg skulle lest sms fra selskapet når jeg fikk denne mye mer nøye enn jeg gjorde!
Hei Svein E. S, Takk for tilbakemeldingen din. Det er trist å høre at du har hatt denne opplevelsen, slik skal det ikke være. SMB Mobil er et norskeid mobilselskap med full Telenordekning. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med organisasjonsnummer, telefonnummer eller annen informasjon som kan hjelpe meg med å finne deg i systemene slik at jeg kan ta en gjennomgang av saken din. Mvh Charlotte SMB Mobil
Har som flere her beskriver blitt ringt av en selger som utgir seg for å være Telenor. Jeg fikk vite at alt skulle bli som før, ingen nye fakturaer etc da jeg sa jeg ikke ønsket bytte fra det som nå fungerer hos telenor. Jeg har forsøkt å kontakte dem via mail, fikk den 24/11 frist om å returnere svar på deres mail innen 28/11 da dette var deres frist. Jeg svarte nok en gang 24/11 og etter det har jeg ikke hørt noe tross purring i dag 29/11. ELENDIG kundeservice! At de går etter folk med enkeltforetak som helt klart ikke tenker bedrift er spekulativt og ikke greit! Selgeren var veldig blid og hyggelig, men snakket meg totalt rundt og som sagt føler jeg meg lurt og svindlet. Venter fortsatt på avklaring fra dem, og jeg kommer til å ta dette videre. Det er ikke greit å gå frem på denne måten.
Hei Mathilde Synd at dette er opplevelsen du sitter igjen med. Om du fortsatt ikke har fått svar på e-posten din, vil jeg gjerne at du sender en e-post til [email protected], slik at jeg kan ta en gjennomgang av saken din. Mvh Charlotte SMB Mobil
Veldig fornøyd med servicen og tilbudet jeg fikk, anbefaler de på det sterkeste
Hei Eric L, Tusen takk for tilbakemeldingen din! Hyggelig å høre at du er så fornøyd med oss. Mvh Charlotte SMB Mobil
fick ett bra, enkelt tilbud perfekt ämnat för mig som avstår från smartphones och onödiga gigabytes.
Hei Markus, Tusen takk for tilbakemeldingen din. Godt å høre at du er fornøyd med det vi tilbyr! Mvh Charlotte SMB Mobil
Ble oppring av SMB, og i starten trodde jeg det var Telenor som ringte for å tilby bedriftsabonnement, men skjønte etter hvert at det ikke var det. Jeg hadde allerede planer om å endre til et billigere abonnement, så det hørtes jo fint ut det SMB kunne tilby. Abonnementet var billig ettersom det var et bedriftsabonnement som ble knyttet til enkeltpersonforetaket mitt. Problemet er bare at jeg ikke benytter enkeltpersonforetaket og tenkte derfor ikke over at man ikke har angrerett som bedrift. Det tenkte jeg først over ETTER at jeg hadde svart ja på sms fra SMB og akseptert avtalen, som jeg ble bedt om å gjøre med en gang meldingen tikket inn på mobilen. Selger var veldig ivrig på at jeg skulle svare ja med en gang, noe jeg selvfølgelig ikke skulle latt meg presse til. Sendte mail ang. angrefrist samme dag, og fikk svar om at det ikke var angrerett og at det ville koste 4500 kr å avbryte avtalen. Skjønner at jeg opererer som et firma her, og ikke forbruker, men det virker som at SMB bevisst går etter enkeltpersonforetak fordi det er lett å lure folk som ikke er vant til å tenke som en bedrift.
Hei Silje, Så synd å høre at dette er opplevelsen du sitter igjen med. Når det gjelder bedriftabonnement er det dessverre ikke angrerett. Send oss gjerne en e-post til [email protected] så tar vi gjerne en gjennomgang av saken din. Mvh Charlotte SMB Mobil