SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har som flere her beskriver blitt ringt av en selger som utgir seg for å være Telenor. Jeg fikk vite at alt skulle bli som før, ingen nye fakturaer etc da jeg sa jeg ikke ønsket bytte fra det som nå fungerer hos telenor. Jeg har forsøkt å kontakte dem via mail, fikk den 24/11 frist om å returnere svar på deres mail innen 28/11 da dette var deres frist. Jeg svarte nok en gang 24/11 og etter det har jeg ikke hørt noe tross purring i dag 29/11. ELENDIG kundeservice! At de går etter folk med enkeltforetak som helt klart ikke tenker bedrift er spekulativt og ikke greit! Selgeren var veldig blid og hyggelig, men snakket meg totalt rundt og som sagt føler jeg meg lurt og svindlet. Venter fortsatt på avklaring fra dem, og jeg kommer til å ta dette videre. Det er ikke greit å gå frem på denne måten.
Hei Mathilde Synd at dette er opplevelsen du sitter igjen med. Om du fortsatt ikke har fått svar på e-posten din, vil jeg gjerne at du sender en e-post til [email protected], slik at jeg kan ta en gjennomgang av saken din. Mvh Charlotte SMB Mobil
Veldig fornøyd med servicen og tilbudet jeg fikk, anbefaler de på det sterkeste
Hei Eric L, Tusen takk for tilbakemeldingen din! Hyggelig å høre at du er så fornøyd med oss. Mvh Charlotte SMB Mobil
fick ett bra, enkelt tilbud perfekt ämnat för mig som avstår från smartphones och onödiga gigabytes.
Hei Markus, Tusen takk for tilbakemeldingen din. Godt å høre at du er fornøyd med det vi tilbyr! Mvh Charlotte SMB Mobil
Ble oppring av SMB, og i starten trodde jeg det var Telenor som ringte for å tilby bedriftsabonnement, men skjønte etter hvert at det ikke var det. Jeg hadde allerede planer om å endre til et billigere abonnement, så det hørtes jo fint ut det SMB kunne tilby. Abonnementet var billig ettersom det var et bedriftsabonnement som ble knyttet til enkeltpersonforetaket mitt. Problemet er bare at jeg ikke benytter enkeltpersonforetaket og tenkte derfor ikke over at man ikke har angrerett som bedrift. Det tenkte jeg først over ETTER at jeg hadde svart ja på sms fra SMB og akseptert avtalen, som jeg ble bedt om å gjøre med en gang meldingen tikket inn på mobilen. Selger var veldig ivrig på at jeg skulle svare ja med en gang, noe jeg selvfølgelig ikke skulle latt meg presse til. Sendte mail ang. angrefrist samme dag, og fikk svar om at det ikke var angrerett og at det ville koste 4500 kr å avbryte avtalen. Skjønner at jeg opererer som et firma her, og ikke forbruker, men det virker som at SMB bevisst går etter enkeltpersonforetak fordi det er lett å lure folk som ikke er vant til å tenke som en bedrift.
Hei Silje, Så synd å høre at dette er opplevelsen du sitter igjen med. Når det gjelder bedriftabonnement er det dessverre ikke angrerett. Send oss gjerne en e-post til [email protected] så tar vi gjerne en gjennomgang av saken din. Mvh Charlotte SMB Mobil
Vi har nå benyttet SMB Mobil i over et halvt år og er ekstremt fornøyd! For oss er service viktig, da vi ofte trenger raske leveranser og endringer. Aldri har vi opplevd bedre service enn hos SMB Mobil, og kunne gjerne betalt mer for å ha slik service. At prisene også er lavere enn hos konkurrentene er en finfin bonus! Anbefales på det sterkeste :)
Hei Geir I.T, Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding. Vi er utrolig glad for at du er så fornøyd med vår service, og det er akkurat det vi jobber for. Mvh Charlotte SMB Mobil
Jag ser fram emot ett gott samarbete med er! Bra bemötande, enkla, trevliga och hjälpsamma! Jag rekommenderar SMB till alla företag.
Hei Nina, Takk for tilbakemeldingen din. Så hyggelig å høre! Vi ser også frem i mot samarbeidet! Mvh Charlotte SMB Mobil
Fikk en billigere avtale med mer data og telenor dekning, det som var mest imponerende var selve overgangen da jeg ikke trengte å gjøre noe som helst. Alle behov dekket og super service!
Hei Jonas, Tusen takk for tilbakemeldingen din, dette var hyggelig å høre! Mvh Charlotte SMB Mobil