SMB Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Et seriøst selskap med gode priser og god kundeservice!
Hei Bjørn, Takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Mvh Ida SMB Mobil
Foreløpig betaler SMB bruddgebyret mitt. Nå satte SMB ned prisen med 20 kr..
Hei Aurskog, Takk for den positive tilbakemeldingen! Godt å høre at du er fornøyd kunde. Vi skal jobbe på for å sørge for at du forblir det. Mvh Birgitte SMB Mobil
Veldig godt fornøyd med tilbudet som SMB gir meg og oppfølging av spørsmål til kundesenteret.
Hei Gunnar, Tusen takk for den positive tilbakemeldingen! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd med tilbudet og at du opplever god oppfølging av vår kundeservice! Mvh Birgitte SMB Mobil
Ingen problemer så langt. Kort vei til å spørre om hva som helst.
Hei Kari, Tusen takk for din positive omtale! Det er godt å høre at du opplever at det er enkelt å komme i kontakt med vår kundeservice, at du er fornøyd med prisene og at det generelt fungerer. Mvh Birgitte SMB Mobil
Veldig god kundeservice og lite masing fra de som jobber hos SMB.
Hei Jonas, Takk for din positive tilbakemelding! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, det er viktig for oss. Mvh Birgitte SMB Mobil
Fått meget god hjelp på telefon support! Spes. i forhold til mobilt bredbånd.
Hei Paal, Takk for tilbakemeldingen 😊 Vi jobber alltid for å gi våre kunder rask og effektiv hjelp når en trenger det! Mvh Ida SMB Mobil
Reklamerer med avtaletid på 0 mnd, MEN har i praksis tre måneder oppsigelse. Disse vilkårene får du ikke opplyst ved avtaleinngåelse, de sendes ikke på e-post, og opplyses ikke om av selger. Vær obs på at du må planlegge bytte til annen operatør nøye for å slippe å betale for en tjeneste du ikke mottar.
Hei Trine, Takk for din tilbakemelding. Avtalevilkårene sendes i SMS som bekreftes ved avtaleinngåelse, men jeg har forståelse for at det er mye å sette seg inn i før avtalen aksepteres. Noen av våre avtaler har ingen avtaletid. For disse avtalene gjelder en standard oppsigelsestid på tre måneder, noe som er vanlig praksis i bransjen for bedriftsabonnementer. Dette gir både kundene og oss en rimelig tidsramme for å håndtere overgangen til en annen operatør og sikre kontinuitet i tjenestene. I oppsigelsestiden kan du ha ditt abonnement hos oss, og kan dermed avtale portering til ny operatør i slutten av oppsigelsestiden. Slik unngår du å betale hos både oss og ny operatør, som du selv skriver kan det derfor være lurt å planlegge litt mtp dato for overføring til ny operatør og oppsigelse av avtalen. Ta gjerne kontakt med oss dersom du skulle trenge mer informasjon eller bistand. Mvh Birgitte SMB Mobil