SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Styr unna! Oppfyller ikke sin avtale. Avtalen som skulle inneholde ringe til utlandet, har ikke det!
Hei Sebastian, Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Jeg beklager for forvirringen rundt avtalen din og eventuelle misforståelser om ringeplanen som inkluderer samtaler til utlandet. For å klargjøre, tilbyr SMB Mobil egne talepakker spesifikt for utringing til utlandet. I tillegg har vi 'Roam Like Home' som gjelder når du er på reise utenfor Norge, men innenfor EU/EØS, hvor du kan bruke din vanlige mobilpakke. Jeg vil gjerne hjelpe deg med å finne den rette løsningen som passer dine behov for samtaler til utlandet. Kan du kontakte meg på [email protected] med detaljer om din situasjon? Mvh, Birgitte SMB Mobil
Sikter seg bevisst inn på personer med ENK, for å kunne sno seg unna lovverk som bla. Angrerett. Bruker villende salgsteknikker, overilt aggressive selgere, informerer dårlig om at du ikke har angrerett, informasjon om bruddgebyr og bindingstid er begravet i retningslinjene og ikke godt fremhevet. Holder bevisst tilbake info om at priser er uten mva. helt til tampen av innsalget for å villede kundene. Bedritent selskap som leverer et middelmådig produkt i fåreklær og åpenbart har som strategi å tjene penger på bruddgebyr. Telefonselgere herfra bør møtes med hånlatter og kjeft.
Hei Peter, Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding. Jeg beklager at du har hatt en negativ opplevelse med en av våre selgere. Vi vil gjerne se nærmere på din sak for å forstå og rette opp i eventuelle misforståelser og feil. Vennligst kontakt meg direkte på [email protected] med detaljer om dine erfaringer. Mvh Birgitte SMB Mobil
Følger ikke opp avtaler de inngår med kundene. Er håpløst å nå kundekontakt på mail og mobil
Hei Ania, Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager at du opplever at din avtale ikke er fulgt godt nok opp. Kan du sende meg en e-post til [email protected], slik at jeg får sett på saken din? Mvh Birgitte SMB Mobil
Frekke svindlere! Salgsavdelingen ved (anonymisert navn) (og en gjeng trøndere på kontret) ringte fra nr ******** og kontaktet min kone om å bytte til bedrifts abb på familiens mobilabb. Hun ba han kontakte meg som er den som er eier av våre abb i dag. Jeg sa nei takk. Han ringte så min kone opp igjen og løy og sa han hadde snakket med meg og gav inntrykk av at jeg sa ja. Har opprettet reklamasjonsak på de. Men styr unna folk som bruker slike råtne metoder!
Hei, Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager opplevelsen du har hatt med en av våre selgere. Jeg ser du skriver at du har vært i kontakt med oss og jeg håper saken din er løst. Beklager igjen situasjonen som har oppstått. Slik ønsker vi ikke å ha det. Mvh Birgitte SMB Mobil
Utgir seg for å være en del av Talkmore, noe som de ikke er. Hender at angrefristen ikke gjelder for firmaer. Styr unna
Hei Ove, Takk for at du deler din erfaring. Jeg beklager for eventuelle misforståelser angående vår forbindelse til Talkmore. Jeg vil presisere at SMB Mobil er en selvstendig norsk mobiloperatør, og vi er ikke en del av Talkmore. Vi tar dette på alvor og vil se nærmere på hva som har skjedd her. Vennligst send meg detaljer om din samtale til [email protected], så vi kan undersøke hva som har skjedd her. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Jeg har opplevd at SMB fungererer og leverer som de skal!
Hei Knut, Takk for din tilbakemelding! Det er flott å høre at du er fornøyd med hvordan SMB Mobil fungerer og leverer. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Mvh, Birgitte SMB Mobil
Ringer for å selge mobil abb til ENK foretaket mitt. Presenterer seg først som Telenor, men i en bisetning nevner SMBmobil. Påstår glatt at de tilbyr gratis tale til EU inkludert! Som er bare tull da tale EU koster 2,89 min. pluss oppstart.
Hei, Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Jeg beklager virkelig misforståelsene under telefonsamtalen med vår selger. Det er svært viktig for oss at all informasjon fra oss er korrekt og tydelig. Jeg vil presisere at SMB Mobil er en selvstendig norsk mobiloperatør, og alle våre selgere skal klart presentere seg som representanter for SMB Mobil fra starten av enhver samtale. Det er veldig leit å høre at dette ikke kom tydelig frem i din samtale og dette tar vi på alvor. Når det gjelder samtaler til EU/EØS, påløper det kostnader, men vi tilbyr 'Roam Like Home', som betyr at du kan bruke din fastprispakke mens du reiser i Europa. Jeg tar dette på alvor og ønsker å forstå bedre hva som skjedde. Kunne du sende meg detaljer om samtalen din til [email protected]? Dette vil hjelpe oss å sørge for at en slik situasjon ikke gjentar seg. Mvh, Birgitte SMB Mobil