SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Frekke svindlere! Salgsavdelingen ved (anonymisert navn) (og en gjeng trøndere på kontret) ringte fra nr ******** og kontaktet min kone om å bytte til bedrifts abb på familiens mobilabb. Hun ba han kontakte meg som er den som er eier av våre abb i dag. Jeg sa nei takk. Han ringte så min kone opp igjen og løy og sa han hadde snakket med meg og gav inntrykk av at jeg sa ja. Har opprettet reklamasjonsak på de. Men styr unna folk som bruker slike råtne metoder!
Hei, Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager opplevelsen du har hatt med en av våre selgere. Jeg ser du skriver at du har vært i kontakt med oss og jeg håper saken din er løst. Beklager igjen situasjonen som har oppstått. Slik ønsker vi ikke å ha det. Mvh Birgitte SMB Mobil
Utgir seg for å være en del av Talkmore, noe som de ikke er. Hender at angrefristen ikke gjelder for firmaer. Styr unna
Hei Ove, Takk for at du deler din erfaring. Jeg beklager for eventuelle misforståelser angående vår forbindelse til Talkmore. Jeg vil presisere at SMB Mobil er en selvstendig norsk mobiloperatør, og vi er ikke en del av Talkmore. Vi tar dette på alvor og vil se nærmere på hva som har skjedd her. Vennligst send meg detaljer om din samtale til [email protected], så vi kan undersøke hva som har skjedd her. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Jeg har opplevd at SMB fungererer og leverer som de skal!
Hei Knut, Takk for din tilbakemelding! Det er flott å høre at du er fornøyd med hvordan SMB Mobil fungerer og leverer. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Mvh, Birgitte SMB Mobil
Ringer for å selge mobil abb til ENK foretaket mitt. Presenterer seg først som Telenor, men i en bisetning nevner SMBmobil. Påstår glatt at de tilbyr gratis tale til EU inkludert! Som er bare tull da tale EU koster 2,89 min. pluss oppstart.
Hei, Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Jeg beklager virkelig misforståelsene under telefonsamtalen med vår selger. Det er svært viktig for oss at all informasjon fra oss er korrekt og tydelig. Jeg vil presisere at SMB Mobil er en selvstendig norsk mobiloperatør, og alle våre selgere skal klart presentere seg som representanter for SMB Mobil fra starten av enhver samtale. Det er veldig leit å høre at dette ikke kom tydelig frem i din samtale og dette tar vi på alvor. Når det gjelder samtaler til EU/EØS, påløper det kostnader, men vi tilbyr 'Roam Like Home', som betyr at du kan bruke din fastprispakke mens du reiser i Europa. Jeg tar dette på alvor og ønsker å forstå bedre hva som skjedde. Kunne du sende meg detaljer om samtalen din til [email protected]? Dette vil hjelpe oss å sørge for at en slik situasjon ikke gjentar seg. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Ble ringt opp av en selger som gjorde alt han kunne for å få meg til å tro at dette handlet om Telenor, men akkurat uten å direkte lyve om at han ringte fra Telenor. Videre er det et tegn på hvor useriøse de er at de hadde sporet opp et nummer som ikke på noen måte er forbundet med foretaket mitt, og kontaktet meg på det.
Hei Martin, Takk for at du deler din opplevelse. Jeg beklager forvirringen rundt samtalen du mottok. Det er viktig for oss å klargjøre at våre selgere aldri skal utgi seg for å ringe fra en annen operatør. Vi i SMB Mobil AS er opptatt av å være en seriøs og prisledende mobiloperatør for mindre bedrifter, med full Telenor dekning. Selv om vi tilbyr full telenordekning er vi en selvstendig norsk mobiloperatør. Vi tar din tilbakemelding svært alvorlig og ønsker å undersøke denne saken. Vennligst ta kontakt med oss på [email protected] med detaljer om din opplevelse. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Veldig fornøyd med dette! Billige priser og hyggelige folk
Hei Magnus, Takk for din tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med prisene og opplevelsen med vårt team. Mvh, Birgitte SMB Mobil
Det er ikke for noe for meg...: Kundesenter har kun åpent 08.00-16.00 i hverdager, stengt i helgen. Ingen chatfunksjon. Appen er veldig mangelfull, virker ofte ikke. Hjemmesiden er også mangelfull. Det er ofte tekniske feil i appen. Svindyrt om du bruker mer enn du har i ditt abonnement, og ikke får kjøpt ekstra GB. 1.250kr for 10 GB...! Svindyrt å tale/melde til EØS lande, om ikke du kjøper EØS pakke i tillegg. Fakturaene og kontoutskrifter er mangelfulle og har ofte feil priser. 36 mdr. bindingstid. 4.500kr +mva i oppsigelsesgebyr pr tlf.nr. etter et år. Med andre ord er det ikke et mobilselskap som tar kvalitet og kunden seriøst. Mange feller å gå i her. Kan derfor ikke anbefale andre å gå inn i en avtale med SMB. Jeg håper at de kan gjøre det bedre de siste 2 år jeg er bundet til!
Hei, Takk for at du deler din opplevelse og gir oss verdifull tilbakemelding. Vi beklager å høre at tjenestene våre ikke har møtt dine forventninger. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre både teknologi og kundeservice, og setter pris på din tilbakemelding her. Vi har telefontid fra 8-16 mandag-fredag, men besvarer e-poster utenfor normal arbeidstid, også i helgene. Jeg ønsker gjerne å diskutere dine problemer og finne mulige løsninger. Vennligst kontakt oss på [email protected] slik at vi kan finne en bedre løsning for ditt behov. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil