Talkmore har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dette er et dårlig mobilselskap som jeg ikke vil ha noe mer med å gjøre. Jeg vil bytte selskap så fort som mulig.
Har bedt Talkmore å fjerne meg fra deres telefonliste, etter å ha blitt oppringt utallige ganger på veldig lite passende tidspunkter. Opplever selskapet som mas, og dette har gjort at jeg har fått et veldig dårlig inntrykk av selskapet - og ønsker ikke å bli kunde. Prisene er ikke spesielt lave, og personalet virker ikke så kompetent som det burde være. Telefonsalget Talkmore driver med, oppleves ubehagelig og kun som mas. De har ennå ikke fjernet meg fra listene, og jeg blir fortsatt oppringt. Søndag kl 22 er et populært tidspunkt... samme er kl 10 i hverdager - da hele landet er på jobb/skole. Irriterende.
Lurer deg med svært god pris, og når du går over til Talkmore nekter de å gi deg avtalt tilbud.
Dersom du skifter i starten av en måned så krever de betaling ut hele måneden. Du betaler da dobbel avgift i nesten en hel mnd, inntekter uten utgifter for Talkmore. Dette er reelt sett en skjult bindingstid og hindrer konkurranse. Skift alltid siste dag i mnd, avtal dette med nytt selskap.
Trekker i hytt og gevær når man har autotrekk. Siste nå, er at de har trukket kunder for flere tusen kroner. Alle kan gjøre feil, men når de ikke opplyser kundene om feilen, og det tar dagevis før pengene er tilbake på konto, da er det meget arrogant overfor kunden å skylde på banken.
De satte i fjor opp prisen på mobilt bredbåndsabonement med 12%! Uten varsel!! De på kundeservice fikk det til å høres ut som den naturligste ting i hele verden... (sier litt om stilen de kjører etter) Nå fjerner de 200GB datapakke med begrunnelse i at det ikke er nok interesse for det abonnementet. Så istedet for å tilby det videre til lojale kunder som allerede har det og kun stopper å tilby det til nye kunder fjerner de det med 1mnd og 1 dags varsel, på den siste dagen i mnd!!! Du blir automatisk overført til 100GB. Det innebærer at hvis du trenger stor datapakke, så rekker du ikke å bestille nytt abonnement hos en leverandør, så du blir tvunget til å bli kunde neste måned også, så de får melket ut siste dråpe. Kundeservice er alltid dårlig informert og kan ikke svare på noen ting. I tillegg innebærer endringen at kunder som har nyttiggjort seg data rollover, blir frarøvet opptil 100GB, de har spart opp og allerede betalt for! Skammelig! De fremstår useriøse og ikke kundefokusert i det hele tatt. Kun opptatt av seg selv. I tillegg var de ifølge de selv, Telenor sitt lavprisselskap. Det er de ikke lenger. De ligger skyhøyt i pris og tilbyr ikke konkurransedyktige priser lengre. Da de satte opp prisene uten forvarsel til kundene, fikk jeg til forklaring fra kundeservice: at hvis de ikke gjorde det så ville de gå konkurs!... De virker desperate og ute av stand til å drive fornuftig uten at kunden rammes uforholdsmessig. Tipper at Talkmore er ute av markedet ila et kvarter. Så styr unna, ikke noe å satse på hverken for fremtiden, god pris eller godt kundeforhold. Konklusjon: STYR UNNA!!!
Så jeg ville få 500 cashpoints hos Norwegian Reward dersom jeg skiftet til Talkmore. Jeg meldte meg så inn, og kontaktet kundeservice på chat for å forsikre meg om at de fikk med seg Reward-nummeret mitt. Nei, det måtte jeg ringe kundeservice for å få ordnet. Nei, det bør de vel kunne ordne fra der vedkommende kundeservice representant sitter. Da jeg ba om å bli oppringt, ville de ikke det heller. Vil de ha nye kunder eller ikke? Ikke finnes det muligheter å legge inn dette på "mine sider" heller. Jeg ringte inn til kundeservice, og benyttet meg av angrefrist.
ikke og anbefale, lurer deg med autotrekk. Hvis kortet ikke har dekning sperrer de abonnement enda alt er betalt. Juks!!!
Har mobilt bredbånd hos Talkmore, stabilt med Telenor dekning. Pluss er at man kan deaktivere uten å si opp som kunde hos dem, hvis man bruker nett av og til i perioder. Anbefales:)
Jeg har vært med siden oppstart og vært fornøyd både med priser og kundeservice. Flere ganger har jeg valgt tjenester og angret, hvor de da har fjernet dem uten ekstra kostnad.
1. Hvis du har flere abbonement sender de faktura for hvert nummer istedet for å samle. Mer fakturagebyr til dem! 2. Dårlige muligheter for å begrense data og kostnader, så regn med at dyrt overforbruk skjer. Det er her de tjener penga. Byttet til Komplett Mobil for full og gratis datakontroll og bedre tjenester. Ærlige og åpne
Var fornøyd med Talkmore til jeg dro en tur til Thailand i Januar 2019. Kjøpte datapakke som anbefalt av Talkmore. Fikk etter 2 dager beskjed at pakken var brukt opp og at jeg måtte kjøpe ny pakke. Greit nok, men min telefon fikk ikke kontakt med data over nett lengre. Hadde chat med Talkmore hvor flere mulige problemer ble gjennomgått. Ingen løsninger funket. Problemet måtte være den lokale operatør. Det var da det store forslaget på løsning kom "om jeg selv kunne ringe til den lokale operatøren som ikke funket". Greit forslag men jeg behersker hverken Thai eller hadde noe lokalt telefonnummer. Problemene løste seg ikke under de siste 3 ukene av ferien samtidig som det ble endel tull med min kones telefon også. Formidabel regning som blir betalt og abonnement avsluttet Ikke bra og ingen vilje til å løse en kundes problem. Ikke bruk Talkmore er min anbefaling.
Sier bare styr unna, ingen hjelp å få hos kundeservice. Velg noen andre om du bruker telefonen mye. Byttet til Talkmore på siste dagen i måneden, og da får du ingen mobildata hele dagen... Trenger telefonen i min jobb og må kjøpe datapakker for å få unna arbeidet.
De har en kundeservice man bare kan drømme om, man føler seg ivaretatt som kunde, de er billig og har forhåndsbetalte abonnement slik som onecall - det er suverent. Jeg anbefaler Talkmore på det sterkeste.
Omtrentlig ingen varsling når du går over grensen, og skyhøye priser på data videre! 700kr ekstra før jeg skjønte bæret bare så langt denne måneden!
Fikk utvidet pakken min med 1GB, for samme pris. Så nå har eg 7 GB for 349 kr, og super dekning.