Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bestilte abonnement. Fikk aldri simkortet. Ringte på nytt, fikk vite at abonnementet ikke var registrert som bestilt engang. Bestilte på nytt. TO UKER SENERE, INGEN SIM-KORT! Ringte en TREDJE gang, fikk vite at ingenting var bestilt. Fikk tilbud om å bestille på nytt men nå har jeg bestemt meg for å finne noen som faktisk klarer å gjøre jobben sin. Tusen takk for at dere rota bort 4 uker av tida mi!
Har hatt TalkMore så lenge jeg kan huske. Kun hatt en håndfull problemer, men er blitt løst innen rimelig tid. Veldig ryddig og oversiktlig app/nettside. Veldig bra at de varsler om at datakvoter er i ferd med å utløpe god tid i forveien.
Feil med regninger. Såkalt barne abonnement er ikke trygge, overfakturering.
God dekning, enkel applikasjon. Hyggelig kunde service, behjelpelig. WiFi tale, deknings garanti. Data rollover. Har bare hatt et problem, men det ble ordnet via en tlf til kundeservice. Litt dyrt med mye data, stopper når det er tomt, så ikke noe ekstra regning. Negativt må evt være at det er ikke data når kote er brukt, da må du kjøpe pakke.
Konkuransedyktige på pris og innhold. God dekning og leverer som avtalt.
3 uker siden jeg har bestilt nye abonnement hos talkmore da fikk jeg nye nummeret og 3dager siden fikk jeg høye fakturaer. Så hadde chat med i dag. Jeg spørre dem hvorfor så høye fakturaer. Er ikke det første 2 månder er 99 kr. Da de sa beklager også skule rette den. Jeg sa ok, men vil ikke være kunde hos dere noe lenger. Da de spørre meg om hvorfor flytte fra dem. Da jeg sa mistet troverdighet hos dere. Senere jeg fikk melding om mitt telefon nummeret var for der med jeg fikk ikke tilbudet som 99. De er så dumme. Jeg har aldri vært kunde hos dem før. Og jeg har bestilt nytt nummer hos dem. Da de har gjort en kredittsjekk. Alt kan jeg dokumentere. Se hvordan de prøver å lure folk.
Talkmore er bra. Ikke helt på topp blant lavprisaktørene lenger. Man må ta kontakt for å få vervekampanjene sine. Burde ha gått automatisk.
Meget bra priser og utmerket kundeservice. Data rollover har de også! Når jeg var i kontakt med kundeservice løste de problemene mine raskt og effektivt. Gode rabattordninger på familieabonnement og gratis månedavgifter ved verving. Løp og kjøp.
Veldig bra på å fokusere på sine kunders behov. Større data pakker. Veldig fornøyd.
Det tekniske har i det vesentlige fungert smertefritt (dekning, bruk i utland etc). Nyttig app samt info på mine sider på nett. Noe treghet med bruk av BankID de siste månedene, men er noe usikker på om Talkmore kan lastes for dette. Det som har vært elendig, er kundeservicen. En reklamasjon på kr. 5,- i forbindelse med feilbelastninger etter en SMS-konkurranse ble avvist av Talkmore fordi dette var en underleverandør. Jeg tok saken videre med denne leverandøren og etter 3 uker fikk jeg tilbakemelding om at de hadde funnet feilen og at beløpet skulle krediteres. Talkmore krediterte da kr. 2,- som kom til fradrag på siste faktura. Jeg har nå byttet mobilleverandør.
Veldig fornøynd med selskapet, som kundeservice, mobil app, dekning osv.
Har aldri hatt så lav regning før! Jeg har god dekning her jeg bor også. Eneste som kunne vert bedre var større og billigere data pakker.
God kundeservice og har aldri hatt problemer av noen slag.
Hatt Talkmore i mange år. Men vurderte å bytte for flere GB. Da ringte de å ga meg dobbel giga til lavere pris enn jeg allerede betalte. Å det syntes jeg er litt frekt... Selger samme abonnement til flere forskjellige til forskjellig pris..
Kundesenteret hjelper deg med de spørsmål du har. De har en hyggelig tone. Alt virker som det skal. Veldig bra med familierabatt når man har flere abonnement.
De vet hva de gjør hvis man trenger hjelp så får du det.