Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bare mas og grådighet i dette firmaet, aldri vært borti makan til grådighet fra en selger. Maser hull i hodet på folk.
Hei Fredrik! En slik opplevelse med våre selgere kan vi bare beklage. Det er absolutt ikke slik vi ønsker at noen skal oppfatte Talkmore. Om du sender oss nummeret ditt og nummeret du ble ringt fra, så skal jeg få tatt det opp med salgsansvarlig og selger direkte, slik at vi får stoppet dette fra å skje igjen. På forhånd takk for tilbakemeldingen, vi setter virkelig stor pris på dette, slik at vi kan fikse og rette opp i problemer så fort som mulig. Ønsker deg en god dag videre. hilsen Petter.
De siste samtalene med talkmore har vært hyggelige og rask og effektiv service. Får snar hjelp.
Hei Sølvi. Det er ikke noe bedre å høre en at du får effektiv og god hjelp, med en hyggelig tone. Vi har høyt fokus på dette, så det er flott å høre at du opplever nettopp dette! Ha en fortsatt fin dag! Hilsen Jørgen.
Eg har 700i månen men fa blei 700 no ka f ran. Dag
Hei Michael! Jeg er dessverre litt usikker på hva som har skjedd her, men vi ønsker alltid å hjelpe våre kunder så godt vi bare kan. Hvis du får sendt oss en epost til [email protected] med mobilnummeret ditt så skal vi se nærmere på saken din og gjør alt vi kan for å gjøre deg fornøyd. Med vennlig hilsen Thomas.
Bra priser og bra tilbud, more points har kommet veldig til nytte😌
Hei Herman. Dette høres veldig bra ut! At du er fornøyd med priser, tilbud og fordeler vi kan tilby er helt strålende. Vi har flere fordelsprogram så vi har mulighet til å treffe behovet for mange og ikke bare noen få, så det er flott at dette har kommet deg til nytte. Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen Jørgen
+ Hyggelig kundeservice. Personlig er ikke dette så viktig for meg, man kan fikse det meste selv om man ønsker å endre noe. Skulle man ha behov for å kontakte kundeservice er det for at ting ikke virker. Da håper jeg heller å aldri måtte kontakte dere, ikke vondt ment :) - 3 dyrest operatør av "Fri Data” abonnement i Norge, og det begynner bli mange mobil selskap som tilbyr dette. Hastighets valgene er bare idiotiske, aldri skjønt poenget. Må være for å få mer penger ut av kundene som ønsker full hastighet eller at dere håpe kunder velger laveste hastighet så vanskeligere å bruke mye data. - Talkmore ingen støtte for Apple Watch, OneCall har og etter dem fikk spurte jeg dere og fikk svar at OneCall fikk lov siden dem er merkenavn under Telia. Er det virkelig så stor forskjell mellom Talkmore og OneCall? Synes ikke jeg, OneCall eies av Telia og driver under eget merkenavn og Talkmore eies av Telenor og driver under eget merkenavn. Hmm.. - Snart 2022 og du må kontakte kundeservice om du ønsker å bruke eSim til mobilen istedenfor fysisk kort, dette bør man kunne bestilles selv på min side. Noe aller fleste mobil selskap lar kundene gjøre i dag via app/min side. Dekning og hastighet er det aldri en vinner på, kommer helt Ann på hvor du befinner deg. Appen deres trenger dark mode, den er veldig lys og faktisk litt ubehagelig å bruke om omgivelsene rundt deg er mørkt. (Kun forbedring ønske)
Hei Kay! Takk for tilbakemeldingen din. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, det setter vi pris på. Vi ønsker alltid å bli bedre, dermed tar vi til oss det du kommer med og vil gjøre alt vi kan for å bedre oss på disse punktene :-) Ha en riktig fin uke, med vennlig hilsen Thomas.
Kjempe bra. Om noe ikke fungerer så hjelpe de hyggelige ansatte deg.
Hei Liv. Det er kjempeflott å høre at du får god hjelp når du tar kontakt med oss. Dette er veldig viktig for Talkmore. Vi ønsker alltid at dere får hjelp med alle spørsmål, samt sitter igjen med et positivt inntrykk. Ha en super dag videre, Hilsen Jørgen!
Fungerer utmerket i en liten bedrift. Har oggså imponerende rask og god kundeservice. Savner det å kunne legge inn valgmuligheter for innringer, mtp hvem de vil snakke med.
Hei Thomas! Takk for din hyggelige tilbakemelding. Det er supert å høre at du er fornøyd våre priser, løsninger og kundeservice. Det jobbes alltid med å forbedre våre produkter, samt ha et kundesenter som kan hjelpe dere raskt og med en hyggelig tone. Vi setter pris på din tilbakemelding angående valgmuligheter da vi trenger dette for å kunne forbedre oss. Ha en fin dag videre, hilsen Jørgen.