Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Løste problemet raskt og hyggelig stemme det som ikke var så bra litt lang ventetid på telefon før kontakt
Hei Else! Takk for tilbakemeldingen! Vi er glade for å høre at vi kunne løse problemet ditt raskt og at du opplevde vår kundeservice som hyggelig. Vi beklager samtidig den lange ventetiden på telefonen før du fikk kontakt. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre responstider slik at vi kan gi deg en enda bedre opplevelse neste gang. Ønsker deg en fin dag! Mvh. Halima 💛
Får alltid hjelp til de j trenger uten noe problem.er veldig fornøyd med talkmore
Hei Laila! Dette blir jeg så glad for å høre, for det er akkurat sånn det skal være! Vi ønsker alltid å hjelpe til så godt vi kan. For oss er det viktig å møte alle våre kunder på en fin og respektfull måte, så jeg er utrolig glad for at du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad vi har gode kunder som deg! Mvh. Halima 💛
Jeg er til grader fornøyd som kunde hos Talkmore. Men prisen er for høy, og de har satt opp prisen min i senere tid. Jeg er også blitt snikbelastet for "digital trygghet", som selger informerte meg om at var gratis i en periode og ikke ville fortsette automatisk uten mitt samtykke.
Hei Aslak! Vi er glade for å høre at du er fornøyd som kunde hos Talkmore. Det er leit å høre at du opplever utfordringer med prisøkninger og ekstra kostnader for tjenesten "Digital Trygghet". Vi ønsker å løse dette for deg, ta kontakt med oss på [email protected], så vil vi undersøke saken nærmere og finne en løsning som fungerer for deg. Mvh. Halima 💛
Har vært kunde hos Talkmore i mange år, og vurderer aldri å bytte til noe annet. Mobiltelefoni og internettpakker for husstanden fungerer som det skal, også med roaming i Europa i EØS området. Prisene er akseptable. 🙂 Kundeservice har i alle år vært topp.
Hei Øyvind! Tusen takk for at du har delt din positive opplevelse med oss! Vi setter stor pris på din lojalitet og er glade for å høre at du er fornøyd med våre mobiltelefon- og internettjenester, samt roaming i Europa. Det er fantastisk å vite at prisene våre oppfattes som akseptable, og at du har hatt en god opplevelse med vår kundeservice gjennom årene. Vi jobber kontinuerlig med å levere tjenester av høy kvalitet og er veldig takknemlige for din tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag! Mvh. Halima 💛
Veldig hjelpsomme. Hyggelige ansatte. Fikk hjelp med det jeg trengte når jeg nå byttet fra telenor til talkmore.
Hei Mona! For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Mvh. Halima 💛
Veldig bra håper att vi får bli kunde hos dere pånytt
Hei Georg! Tusen takk for de varme ordene! Vi setter stor pris på din lojalitet og håper å ønske deg velkommen tilbake som kunde snart. Hvis det er noe vi kan hjelpe deg med i forbindelse med å gjenopprette ditt abonnement, er du velkommen til å kontakte oss. Vi er her for å gjøre overgangen så smidig som mulig for deg. Mvh. Halima 💛
Jeg har fått tilbud med mindre faktura for å flytte fra annet selskap også stemmer det ikke. Fikk informasjon at jeg skal betale 350 i mnd sammen med utenlandske samtaler og 9 GB også får jeg fakturaer på 450. Ringte for å bli kvitt noe forsikring som jeg i tillegg betaler 50 kr. Og den var ikke slettet. Ikke bra dekning som lovet. Da bytter jeg bare så fort til annet selskap.
Hei Katarina! Det er leit å høre og vi beklager den negative opplevelsen du har hatt. Det er viktig for oss å løse eventuelle misforståelser og sikre at du får riktig informasjon om fakturering og tjenester. Vi setter pris på din tilbakemelding, og vi vil gjerne undersøke saken nærmere for å forstå hva som har skjedd og hvordan vi kan rette opp i dette. Vennligst kontakt oss direkte på [email protected] slik at vi kan bistå deg videre. Mvh. Halima 💛