Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig hyggelig kundemottaker, løser problemer raskt. Vi er veldig fornøyd med Talkmore.
Hei Inger, Så hyggelig å høre at du fikk god hjelp da du var i kontakt med vårt kundesenter. Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Ønsker deg en fortsatt god påske, hilsen Amalie
Har nettopp snakket med en hyggelig dame hos Talkmore og snakk om service . Men sånn har det i grunnen alltid vært alle de årene vi ar vært kunde det
Heisann Per, Det er utrolig hyggelig å høre at du har fått god hjelp over mange år. Vi vil gjøre alt vi kan for at du skal forbli fornøyd i mange år fremover. Ønsker deg en fortsatt god påske, hilsen Amalie
Hyggelig og imøtekommende kundeveileder. God info og ryddig. Anbefales 😊
Heisann Pod, Tusen takk for anbefalingen. Vi er veldig stolte av arbeidet våre kundeveiledere gjør, så det er virkelig fint å se at dette gjenspeiler seg hos deg. Ønsker deg en fortsatt god påske, hilsen Amalie.
Hyggelige og løsningsorienterte mennesker som jobber hos kundeservice hos Talkmore.
Heisann Vidar, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er virkelig fint å se at du fikk god hjelp da du var i kontakt med vårt kundesenter. Ønsker deg en fortsatt fin påske, hilsen Amalie.
Har vært kunde i to andre selskaper.men valgte å gå tilbake til Talkmore .Ikke bare for prise.men for god service også .Og ikke minst.hyggelig.personal.
Hei Svein, Det er flott å høre at du er fornøyd med både pris og service. Vi jobber hardt for å gi våre kunder den beste opplevelsen og vi er glade for å ha deg som en del av Talkmore-familien. Ha en nydelig dag og god påske, hilsen Julia.
Talkmore er veldig bra selskap som gir deg gid mobile dekning og Internett
Hei Hussein, Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å gi oss ros for vår kundeservice. Vi jobber hardt for å gi våre kunder en god opplevelse, og det er flott å høre at du har hatt positive opplevelser med oss hver gang du har kontaktet oss. Ønsker deg en strålende dag og god påske, hilsen Julia.
Det viktigste for meg ved en tlf samtale er rask oppfattelsesevne, forståelighet og hjelpsomhet fra kundebehandler. Alt ovenfor ble dekket da jeg ringte for å få sønn over på egen mobilfaktura. Veldig fornøyd med kundebehandling.
Hei Cornelia, Jeg er glad for å høre at du hadde en god opplevelse med vår kundeservice og at våre ansatte var forståelsesfulle og hjelpsomme under samtalen. Vi setter pris på din tillit til oss og håper å kunne fortsette å gi deg god service i fremtiden. Ha en strålende påske og god dag videre, hilsen Julia.