Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Her kaster de ansatte på kundeservice seg rundt for å løse ditt problem. De ser løsninger å jeg fikk ikke inntrykk for at de ville selge meg noe ekstra som jeg ikke har behov for. At dere jobber i kundeservice-bransjen og sikkert snakker med sure kunder dagen lang, og enda var så hyggelige å behjelpelige for meg overrasker. Her gjør dere noe riktig, for jeg føye meg ivaretatt
Hei Tim-Ronny! Takk for den flotte tilbakemeldingen! Det varmer virkelig å høre at du opplevde vår kundeserviceteam som så engasjerte og dedikerte til å løse problemene dine. Vi setter stor pris på at du følte deg ivaretatt og at du ikke ble presset til å kjøpe noe ekstra du ikke hadde behov for. Å skape gode kundeopplevelser er en prioritet for oss, og det er flott å høre at vi har lyktes med dette i ditt tilfelle. Ønsker deg en fin dag! Mvh. Halima 💛
Ble møtt av en hyggelig stemme som hadde svar på det jeg spurte om med en gang,uten at det ble venting. Dere etter avslutta vi en hyggelig måte. Men,dere hos Talkmore er kjent med å være hyggelige å effektive så der var jo ikke nytt. Så alt gikk fort og ryddig for seg.
Hei Kjell! Det er fantastisk å høre at du hadde en så positiv opplevelse med vår kundeservice, og at de kunne imøtekomme dine behov på en hyggelig, hjelpsom og tålmodig måte.Takket være deg for å dele denne flotte tilbakemeldingen, og jeg håper at din erfaring fortsetter å være positiv. Ønsker deg en fantastisk dag! 😊🌟 Mvh. Halima
Alltid god service og hyggelige folk, har vært talkmorekunde i mange år og aldri hatt problemer med talkmore 😃
Heisann Grethe! Så godt å høre at du alltid har en god opplevelse i kontakt med kundeservice, slik skal det alltid være hos oss. Vi skal fortsette den gode jobben slik at du forblir minst like fornøyd i mange år til :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
For høye pris justeringer. Står ikke til det det er jeg bruker telefon til.
Hei Stein! Vi har sett oss nødt til å gjøre noen endringer på våre utgåtte abonnement, og dette medfører uheldigvis noen prisjusteringer for enkelte. Dersom den nye avtalen etter prisjusteringen ikke møter dine behov så kan du sende meg en e-post til [email protected] eller ta direkte kontakt med kundeservice, så kan vi sammen se på mulighetene for å finne noe som passer litt bedre :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Har trengt litt hjelp av og til, akkurat nå var det avtalegiro! Jeg fikk en «lenke» jeg skulle bruke, og så var det gjort! Har jo av og til noen spørsmål, men alltid god hjelp å få, og alltid hyggelige personer🤩
Hei Sigrunn, Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Det er flott å høre at vår hjelp med avtalegiroen gikk smidig og at du er fornøyd med hjelpen du fikk. Vi streber etter å hjelpe våre gode kunder, og ser frem til å fortsette å yte god service. Takk for at du tok deg tid til å dele din erfaring. Ønsker deg en nydelig uke, hilsen Julia.
Ringte talkmore for å få hjelp.Tok litt lang tid før jeg fikk kontakt, men fikk god hjelp. Møtte på en hyggelig og hjelpsom fyr.
Hei Gro! Det hender det er mange som ønsker å komme i kontakt med oss, men vi prøver alltid å være så effektive som mulig slik at ventetiden er minimal. Det er virkelig godt å høre at du fikk god hjelp når du kom i kontakt med oss :-) Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
Har vært helt greit. Får bare 4 stjerner da de går inn å øker prisen på eksisterende abonnement
Hei Per! Takk for at du tar deg tid til å dele din tilbakemelding med oss. Vi setter utrolig pris på at du fortsatt gir oss 4 stjerner, selv om du har hatt en negativ opplevelse på grunn av prisøkningen. Du må gjerne ta kontakt med meg på [email protected], eller direkte med kundeservice om du heller ønsker det så finner vi en løsning sammen :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.