Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
For høye pris justeringer. Står ikke til det det er jeg bruker telefon til.
Hei Stein! Vi har sett oss nødt til å gjøre noen endringer på våre utgåtte abonnement, og dette medfører uheldigvis noen prisjusteringer for enkelte. Dersom den nye avtalen etter prisjusteringen ikke møter dine behov så kan du sende meg en e-post til [email protected] eller ta direkte kontakt med kundeservice, så kan vi sammen se på mulighetene for å finne noe som passer litt bedre :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Har trengt litt hjelp av og til, akkurat nå var det avtalegiro! Jeg fikk en «lenke» jeg skulle bruke, og så var det gjort! Har jo av og til noen spørsmål, men alltid god hjelp å få, og alltid hyggelige personer🤩
Hei Sigrunn, Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Det er flott å høre at vår hjelp med avtalegiroen gikk smidig og at du er fornøyd med hjelpen du fikk. Vi streber etter å hjelpe våre gode kunder, og ser frem til å fortsette å yte god service. Takk for at du tok deg tid til å dele din erfaring. Ønsker deg en nydelig uke, hilsen Julia.
Ringte talkmore for å få hjelp.Tok litt lang tid før jeg fikk kontakt, men fikk god hjelp. Møtte på en hyggelig og hjelpsom fyr.
Hei Gro! Det hender det er mange som ønsker å komme i kontakt med oss, men vi prøver alltid å være så effektive som mulig slik at ventetiden er minimal. Det er virkelig godt å høre at du fikk god hjelp når du kom i kontakt med oss :-) Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
Har vært helt greit. Får bare 4 stjerner da de går inn å øker prisen på eksisterende abonnement
Hei Per! Takk for at du tar deg tid til å dele din tilbakemelding med oss. Vi setter utrolig pris på at du fortsatt gir oss 4 stjerner, selv om du har hatt en negativ opplevelse på grunn av prisøkningen. Du må gjerne ta kontakt med meg på [email protected], eller direkte med kundeservice om du heller ønsker det så finner vi en løsning sammen :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Når prisen på min og min kones mobilabn. ifølge mail i dag øker med ca 30% er jeg sterkt misfornøyd. Vårrengjøring kalte de det, de vil rydde vekk kunder som har vært trofaste i flere år. Dårlig behandling.
Hei Rune! Vår intensjon er absolutt ikke å "rydde vekk" kunder som har vært her i mange år. Det er noen abonnementer som ikke lenger eksisterer og da må vi flytte nummerene det gjelder over på nye og oppdaterte abonnement. Jeg forstår at dette ikke er optimalt, men ønsker uansett å se om vi kan finne en god løsning. Dersom du kunne sendt meg en e-post til [email protected], eller ta direkte kontakt med kundeservice om du heller ønsker det, så vil vi sammen finne noe som passer :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Jeg har vært kunde i over 10 år å er meget fornøyd. Har aldri vært no tull. Hyggelig betjening å go orientering om en lurer på noe.
Hei Svein, Tusen takk for din langvarige lojalitet mot Talkmore! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Vi setter pris på fine omtaler som dette. Ønsker deg en fantastisk dag, hilsen Julia.
Utrolige imøtekommende og dyktige på kundesupport. Aldri noe problem når man ringer de. Har hatt Talkmore i mange år og er storfornøyd med Talkmore.
Hei Christian, Så utrolig fint å høre at du setter pris på vår kundeservice. Tusen takk for din positive tilbakemelding og din langvarige lojalitet mot Talkmore. Vi er glade for å ha gode kunder som deg. Ønsker deg en fantastisk uke, hilsen Julia.