Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kunde hos Dipper fra de startet og vært svært fornøyd. De har hatt slagordet "Du skal være kunde fordi du vil, ikke fordi du må" Etter at de ble slått sammen med Talkore og nå heter Talkmore bedrift er opplevelsen dessverre helt forskjellig. De valgt å gjøre seg utilgjengelig per telefon. Jeg har brukt timer på å skifte simkort i en telefon og tre datamaskiner. Appen fungerer ikke, og det er umulig å vite hva som er er hva av simkortene. " Datakort1 Datakort2 osv... ingen nummer eller sporbarhet. Det er heller ikke mulig å aktivere kort i appen. Kun si opp kort, men aner ikke hva jeg sier opp uten referanse? Jeg har forsøkt å ringe, men der er det kø. De har vente "musikk" som spilles av og denne er helt for j.... høy og skjærende. Bruker jeg headsett blir jeg hørselskadd, og setter jeg den på høytaler forstyrrer jeg kollegaer! Det er helt ubegripelig at de gjør dette i 2021! Jeg har forsøkt chat, og her blir det en ørkenvandring for å skrive alle sim nummer på 20 tall på gamle fem sim kort og fire nye sim kort med diverse forklaringer. Jeg spurte om de kunne ringe meg opp for å ordne dette men der var svaret NEI! Jeg har fortsatt ikke fått simkort til å virke og mer eller mindre gitt opp hele Talkmore! Det som før var en enkel sak har nå blitt et problem når Talkmore ikke respekterer en bedriftskundes tid! Da spiller det ikke rolle om det koster 499,- eller 699,- når det blir mye tapt arbeidstid som koster mye mer!
Hei! Det er veldig leit å lese at du ikke har en like god opplevelse av Talkmore Bedrift som du hadde med Dipper. Vi kan betrygge med at vi er de samme gjengen som jobbet i Dipper, som nå jobber for Talkmore Bedrift. Vi tar alle tilbakemeldingene dine med det største alvor, og beklager så mye for at det har vært vanskelig å komme i kontakt med oss. Nå ønsker vi også veldig gjerne å hjelpe deg slik at du kommer på nett igjen. Send en e-post til [email protected] med ditt mobilnummer, så skal vi få ringt deg opp for å finne en god løsning. Med ønsker om en god helg, Hilsen Thea
Jeg har hatt Talkmore siden jeg kan huske. Jeg kan på det sterkeste og anbefale Talkmore. Det er rimelig og den kunde behandlingen man får når man ringer er vanvittig bra. Velg Talkmore👍
Hei Renee! Wow, dette var jo bare helt magisk å lese! Tusen takk for omtalen. Vi skal gjøre alt vi kan for at du blir like fornøyd fremover :-D Med vennlig hilsen Thomas.
Får veldig god service. Vennlig å snakke med dem. Kan forandre datoer på betaling til en annen dato. Tror jeg ikke kan huske noe annet som er bra. Jeg er fornøyd.
Heisann Rita! Dette var jo bare helt topp å se! Vi prøver å holde ting enkelt, så da er muligheten om å kunne endre forfallsdato greit å kunne tilby. Ha en flott dag videre, hilsen Petter :-)
Eg har endå ikkje hatt noko prob.med dykk som me i felleskap greie ordne. 👍🙂👍
Hei Carl! Så godt å se at ditt kundeforhold hos oss har holdt seg problemfritt. Vi skal gjøre vårt ytterste for å holde kundeforholdet like problemfritt i fremtiden også :-) Ha en flott dag videre, hilsen Petter.
Alt funker som det skal og kundeservice er alltid hyggelig å prate med.
Hei Terje! Tusen takk for tilbakemeldingen. Det er flott å høre at du er fornøyd med oss som operatør, vi setter stor pris på slike tilbakemeldinger. Med vennlig hilsen Thomas.
idioter ringer hver dag..... kunderservice forstå ikke norsk eller engelsk.
Hei Calin! Dette var jo absolutt ikke slik vi ønsker noen skal oppleve Talkmore, hverken selgerene eller kundeservicen vår. Har du mulighet til å sende nummeret ditt og nummeret du har blitt ringt av til [email protected]. Så skal jeg få sikret at du ikke blir ringt mer av våre selgere og tatt dette opp direkte med salgsbyrået det gjelder. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter.
Tålmodigheten er tynnslitt når det kommer til app og hjemmeside, virker når det selv passer den. Får ikke byttet avtaler, kommer feilmelding. Får ikke delt datapakke, får feilmelding. Får ikke tak i dere pga elendige åpningstider. Nå bør dere komme med en app som virker fsbf ellers så er jeg og mine 9 nr fra dere borte veldig snart.
Heisann Trond! Vi kan bare beklage om Appen og hjemmesiden vår ikke fungerer som den skal. Vi oppdaterer feil så fort vi finner de og prøver å tilby løsninger som skal gjøre kundeopplevelsen enklere, men når det ikke fungerer skikkelig, så skjønner vi godt at du blir irritert. Om du har mulighet til å sende oss nummeret ditt til [email protected] så skal jeg få sett på dette for deg, og passet på at vi får fikset problemet så fort som overhodet mulig. Ha en god dag videre, hilsen Petter.