Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk rask og god hjelp til det lurte på. Kundebehandler var hyggelig og imøtekommende.
Hei Yvonne, tusen takk for tilbakemeldingen :) Vi er kjempestolte av kundesenteret vårt og er glade for at du satt igjen med den følelsen! Ha en fin dag! Mvh Tine :)
De er veldig gode til å lytte til kunden. Ordner opp når noe er galt. Er godt fornøyd.
Hei Svein! Takk for tilbakemeldingen din! :) Å lytte til kundene våre er noe vi virkelig jobber med å være gode på, så bra den gjenspeiler seg med inntrykket ditt! Ha en fin dag! :) Mvh Tine
Takk for morepoint. Dere har mange tjenester som jeg setter pris på.
Hei Jan! Tusen takk for tilbakemeldingen :) Her kan du finne flere fordeler hos oss https://talkmore.no/kundesenter/fordeler-ny Ha en fin dag! Mvh Tine
Hyggelig, effektiv og gratis gb til internett. Jeg elsker Talkmore mer en Telia eler Telenor. De har veldig dårlig kundeservice. Jeg er super fornøyd å vare kunde av Talkmore. :)
Hei Monika! Så godt å høre at du er fornøyd, og det håper vi at du fortsetter å være :) Ha en fin dag! Mvh Tine
Verdt å prøve, det var verdt det for meg Mange bra kundefordeler 👍🏻
Hei Sharmy! Tusen takk for tilbakemeldingen, det er kjempehyggelig å høre! :) Ha en fin dag! :) Mvh Tine
Kampanje kjøp inkl. Buds pro. Men Buds Pro som.annonsert blir nok ikke levert som annonsert. Har ikke mottatt info om hvordan man kan motta dem. Kontalt med leverandør beslriver 40 til 50 dgr lev tid HVIS det er igjen på lager... ikke sikkert at jeg får dem i det hele tatt. Talkmore må fjerne Buds Pro i kampanjen når en bestiller, da de ikke kan levere med sikkerhet.
Hei Albin! Dette var jo virkelig dumt å se, at du ikke har fått dine Galaxy Buds enda. Akkurat denne kampanjen leveres av Samsung direkte, og du skal kunne være trygg på at du vil få det du skal ha. Uansett ønsker vi å gjøre det vi kan for å hjelpe deg. Kunne du sendt oss en Mail til [email protected] så kan vi få sett nærmere på det? Ha en fin dag videre, Mvh Oscar.
La på når han ikke fikk viljen sin, god selger men følte ikke jeg hadde et valg når d kom til å bestemme om jeg ville ha avtalen
Hei Benjamin! Takk for at du sier ifra, jeg har sendt tilbakemeldingen din videre til salgsleder for sånn vil vi jo ikke ha det! Du bestemmer selvsagt selv, hvilken operatør du velger å være hos. Kontakt oss gjerne på 06020 om det fortsatt skulle være noe tvil. Ha en fin dag videre! Mvh Tine :)