Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelig samtale. Fikk god innfirmasjon. Og at personale er alltid imøtekommende.noe som er mangel vare hos andre optatørter. Så bestilte tilleggspakke til utlandet.
Heisann Ayub! Så utrolig kjekt at du er godt fornøyd med oss og får den hjelpen du trenger ved kontakt. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Håper du får en god dag, hilsen Sebastian
Skulle på jobb i Brasil. Ringte til Talkmore og snakket med en hyggelig kundebehandler. Forklarte at jeg skulle være borte i 3 uker. Fikk tilbud om utenlands pakke til Kr. 149 for 500 ringeminutter. Jeg takket ja, men så viste det seg at Utenlandspakken bare gjaldt ringing fra Norge, til Brasil. Når jeg kom hjem fant jeg ut at jeg ville få en ekstra regning på kr. 2200. Jeg ringte til Talkmore og de tok på seg ansvaret umiddelbart for dårlig informasjon, og krediterte hele beløpet. Det kaller jeg REALT 👍👏
Hei Hans! Så godt å høre du fikk hjelpen du trengte etter du på ny kontaktet oss. Vi ønsker alltid å gi riktig informasjon til en hver tid, men skulle det skje en glipp vil vi alltid rydde opp så det blir riktig. Takk for din tilbakemelding! Ønsker deg en flott dag, hilsen Sebastian
Det hvar en fin samtale med kundeservice god hjelp dagen bled bedre
Hei Jan! Så kjekt å lese dagen ble bedre etter samtale med vår kundeservice. Vi setter veldig stor pris på slike tilbakemeldinger! Ønsker deg en super dag, hilsen Sebastian
Hyggelig og grei kundebehandler, ble imponert av måten han møtte meg på. Full pott til kundebehandleren med så godt humør😊
Hei Leif! Det er veldig kjekt å lese du er godt fornøyd med oss og fikk hjelpen du trengte med et smil. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Håper du får en flott dag, hilsen Sebastian
Når man ringer inn til ett telefonselskap så forventer man en viss standard på den personen som svarer i andre enden. Dette får du her. Kundebehandlere som behandler deg godt og du får svar på det du lurer på. Men om du er virkelig uheldig og treffer på en som ikke gjør det så kan man alltids legge på og prøve igjen.
Heisann Hans! Det er veldig kjekt å lese du i de aller fleste tilfeller er fornøyd med vår kundeservice. Vi ønsker alltid at alle kundebehandlere skal gi samme kvalitet når du kontakter oss, og jobber aktivt med opplæring og forbedringer for å sikre kvaliteten. Vi setter pris på din tilbakemelding! Håper du får en flott dag, hilsen Sebastian
Hyggelig samtale med tolk more da er vi med i tolk more tror det blir bra god hjelp på tlf
Heisann Bernt! Så kjekt å lese du er godt fornøyd med oss. Takk for din tilbakemelding! Håper du får en fin dag, hilsen Sebastian
Som alltid når jeg har ring har jeg møtt serviceinnstilt og hyggelig personale, og saken blir raskt løst 👍👍👍
Hei Even! Så bra å høre du alltid er fornøyd når du tar kontakt og får den hjelpen du trenger. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Ønsker deg en fin dag, hilsen Sebastian