Talkmore har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tusen takk for vennlig og god hjelp i forbindelse med et problem med en annen leverandør ! Glad for å fortsatt være TM kunde og med et forbedret abonnement . Tusen takk !
Hei Kari! Dette var utrolig gøy å lese. Fantastisk å se at du fikk god hjelp da du var i kontakt med vårt kundesenter og at du er fornøyd som kunde hos oss. Dette tar vi med oss videre. Ønsker deg en fin dag, hilsen Marcus
Eg hadde eit problem når folk ringte meg fekk dei opplyst: Ring tilbake. Dette skjedde 2 gonger. Eg kunne ringe ut. Så eg måtte ringe Talkmore i dag heldigvis sat eg ikkje lengre enn 3 min i kø. Han kjekke mannen eg snakka med fant fort ut at eg hadde på « ikkje forstyrr» greidde ikkje slette det då men eg greidde å slette det etterpå. Tusen takk for at eg nådde dåke i dag sp eg fekk svar på dette.
Hei Reidun, Så utrolig godt å høre at du fikk god hjelp til å løse utfordringene du opplevde med at folk ikke kom gjennom når de forsøkte å ringe deg. Tusen takk for kjempe fin omtale! Det setter vi utrolig stor pris på. Ønsker deg en nydelig helg, hilsen Julia.
Dyrt i forhold til andre. Ellers greit nok mtp fri taletid.
Hei Chlerry, Som kunde hos oss får du mange gode fordeler selv om prisene kan være litt høyere. Blant annet har vi flere samarbeidspartnere som gir deg rabatt på abonnement om du er medlem. Jeg anbefaler deg å sjekke ut dette. Tusen takk for omtalen din. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Julia.
Veldig godt fornøyd med samtalen til talk mors kundebehandler i dag
Hei Minny! Det er flott å høre at du er fornøyd med samtalen med vår kundebehandler. Vi jobber kontinuerlig for å gi best mulig service. Hvis du har flere spørsmål eller trenger assistanse, er du alltid velkommen til å ta kontakt med oss! Mvh. Halima 😊
God dekning aldri har problemer med signalet og god kundeservice.
Hei Kesorn! Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med både dekningen og kundeservicen vår. Det betyr mye for oss å vite at vi lever opp til forventningene dine. Hvis du har spørsmål eller trenger hjelp, er det bare å ta kontakt! Mvh. Halima Talkmore 😊
Blir møtt av høflige mennesker i den andre enden av røret
Hei Nina! Takk for tilbakemeldingen din! Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å dele erfaringene dine. Det er flott å høre at du alltid blir møtt av høflige medarbeidere når du kontakter oss. Vi jobber hardt for å gi best mulig service. Hvis det er noe mer du trenger hjelp med, er det bare å ta kontakt med oss! Mvh. Halima Talkmore 😊
Kontantkort deaktivert, ingen god beskrivelse for å gjenopprette . Opprette Nytt kontankort. Chat bot fungerer dårlig
Hei Petter! Vi beklager at du opplever problemer med kontantkortet ditt og den manglende informasjonen for gjenoppretting. Vi ønsker å hjelpe deg med dette. Vennligst kontakt oss på [email protected], så skal vi gjøre vårt beste for å assistere deg med å opprette et nytt kontantkort. Takk for tålmodigheten din! Mvh. Halima 😊