Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dere bør se på betalingsløsningene deres! Veldig merkelig at hvis en betaler uviten for mye på ett tidspunkt så blir ikke dette kreditert på neste faktura fordi du har efaktura! Når du har sagt opp ditt abonnement flere månder etter å ha betalt for mye blir du fortalt at de pengene bare er tapt. Snakket med kundeservice som ikke kunne gjøre noe og henviste til elendige vilkår! Eg var fornøyd med dere eg, byttet bare fordi eg fikk ett billigere tilbud som bare varer noen måneder, hadde tenkt å komme tilbake! Men med tapte penger og elendige service avslutningsvis kommer eg ikke tilbake med mindre dette skulle bli ordnet opp i og pengene kreditert!
Hei Vibecke, Dette høres merkelig ut! Om du har penger til gode liggende hos oss grunnet dobbel betaling av en faktura skal vi selvfølgelig hjelpe deg med dette. Send meg en e-post til [email protected] så hjelper jeg deg videre. Ønsker deg en fin dag, hilsen Julia.
Da jeg var i jobb var vi Talkmore kunde. Jeg endret kun til privat avtale.Ved spørsmål får jeg alltid tydelige svar og god rettledning
Hei Øyvind! Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi er glade for at overgangen fra bedriftskunde til privatkunde har vært enkel for deg, og at du fortsatt får tydelige svar og god veiledning når du trenger det. Vi setter stor pris på din lojalitet, ønsker deg en fin dag! 😊 Mvh. Halima 💛
👍 kjampe bra kundeservice fikk god hjelp det jeg ringte for 👍
Hei Rukhsana! Tusen takk for din tilbakemelding og omtale. Fantastisk å se at du hadde en god opplevelse da du var i kontakt med vårt kundesenter. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
God dekning. Rimelig. God kundebehandling. Får ekstra ferie gb.
Heisann! Dette var utrolig gøy å lese! Fint å se at du er fornøyd med dekningen, tjenesten og vår kundeservice. Dette tar vi med oss videre. Ønsker deg en fin dag, hilsen Marcus
Dårlig! Kan være uten nett et halvt døgn omgangen. 😥
Hei Anne! Takk for din tilbakemelding. Dette var ikke så gøy å lese! Vi håper selvfølgelig at du tok kontakt med vårt kundesenter hvis du hadde problem med dekningen. Hvis du ikke har gjort det så ønsker vi gjerne at du tar kontakt med oss på [email protected], så skal vi se nærmere på problemet ditt og gjøre vårt beste for at du kommer på nett igjen! Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Ble møtt av en blid og forståelsesfull mann. Han ga svar på spørsmålet rask, effektivt.
Hei Inger! Tusen takk for fin tilbakemelding og omtale. Fantastisk å se at du hadde en god opplevelse da du var i kontakt med vårt kundesenter og fikk rask og effektiv hjelp. Dette tar vi med oss videre. Ønsker deg en fin dag, hilsen Marcus
Ringte for min sønn som ligger på sykehus. Fikk super hjelp fra dere.
Hei Tove, Fantastisk å se at vi kunne bistå med hjelp når du trengte det. Vi håper alt går bra videre for deg og din sønn. Tusen takk for fin tilbakemelding og omtale, dette setter vi pris på og tar med oss videre. Ønsker deg en riktig god dag, hilsen Marcus