Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk en klar følelse av profesjonalitet i hele salg prosessen. Vedkomne reprenterte Talkmore på en utmerket måte. Det var en ambassadør for Talkmore. Jeg ser fram til et videre samarbeid Talkmore. Mh Arne L.
Hei, Arne! Det er hyggelig å lese at du opplevde prosessen over til oss som profesjonell. Det er viktig for oss at denne prosessen er god og ryddig, slik at du skal ha best mulig oversikt, og sitte med all nødvendig informasjon som ny kunde hos oss. Vi setter stor pris på din tilbakemelding, og du er alltid velkommen som kunde hos oss! Ha en fin dag! Med vennlig hilsen Talkmore
Jeg hadde ice før vi byttet til talkmore, med ice hadde jeg ingen problemer med være på nett inkludert telefonen. Men etter å ha byttet til talkmore har jeg helt forferdelig dekning, det er ikke internettet siden den er på 500mb/s både download og upload. Hva mener de med "full telenor dekning".
Hei, Natthawut! Det er veldig trist å lese at du har problemer med dekningen hos oss. Vi ønsker at alle våre kunder skal ha god dekning i hele landet. Full Telenor-dekning betyr at vi har den samme dekningen som Telenor i hele Norge. Her ønsker vi å gjøre det vi kan for å løse dette problemet! Og vi håper du tar kontakt med kundesenteret vårt, slik at vi kan feilsøke dette. Ha en fin dag! Med vennlig hilsen Talkmore
10, de er det beste med kundeservicer og de hjelper så godt de kan.
Bare prøve med Talkmore bli fornøyd med en gang, alt er best med Talkmore.
Bare at dere blir bedre til å svare med kundene føtter og spør hvis ho er fornøyd
Jeg har hatt flere mobil leverandører i det siste årene og så langt talkmore er den beste av alle. De har veldig bra dekning og gode tilbud. I tillegg har de gode kundeservice. Jeg anbefaler til den som letter etter ny operatør.
Hei, Habtom! Dette er rett og slett veldig smigrende! Tusen takk for hyggelige ord :-) Vi setter stor pris på at du anbefaler oss til kjente og kjære, og vi håper du fortsetter med det! Ha en super dag! Med vennlig hilsen Talkmore
Kundeservice som så «problemet» og ordnet opp raskt!