Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God kundeservice og har aldri hatt problemer av noen slag.
Hatt Talkmore i mange år. Men vurderte å bytte for flere GB. Da ringte de å ga meg dobbel giga til lavere pris enn jeg allerede betalte. Å det syntes jeg er litt frekt... Selger samme abonnement til flere forskjellige til forskjellig pris..
Kundesenteret hjelper deg med de spørsmål du har. De har en hyggelig tone. Alt virker som det skal. Veldig bra med familierabatt når man har flere abonnement.
De vet hva de gjør hvis man trenger hjelp så får du det.
Jeg er kjempe fornøyd med Talkmore... Aldri hatt noen problemer med de i det hele tatt...
Jeg har prøvd 6 ulike mobilselskaper i løpet av de to siste årene, og endelig har jeg funnet den billigste prisen med den desidert beste dekningen! Fikk kjempe god hjelp av kundeservice også nå nylig. :) 10/10.
Samtaler i EU til Norge har blitt registrert som fra "eu" til "verden" som medfører hundrevis av ekstra kroner. Hvis dette påpekes til Talkmore vedkjenner de tilfellet men krever at du skal betale likevel på lovnad om fratrekk på neste regning. Å betale det reelle beløpet var "ikke mulig" ettersom det "krever ny faktura" som tydeligvis er vanskelig skaffe. For folk i utkantnorge (hvertfall Hedmark) kan du regne med at signal periodesvis forsvinner selv om Talkmore på chat sier "Det er ikke noe galt med signalene våres".