Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De gjør at de kan for å unngå å informere deg om regninger, null sms/e-post og de informerer deg heller ikke om e-faktura, drar du på ferie så forvent å få aktiverings gebyr på 399kr fordi du ikke har fått mulighet til å betale uten en regning og de venter aldri å forkaste det videre til inkasso, sliter du med økonomien, så hold deg LANGT UNNA TALKMORE.
Hei, Henrik! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd her, så om du kunne kontaktet oss via telefon eller chat med mer informasjon så hadde vi satt pris på dette. Ha en fin dag! Hilsen Talkmore.
Har vært Talkmore kunde i mange år og de ganger jeg har hatt behov for kundeservice, enten pr telefon eller via nett har jeg blitt hjulpet kjapt og effektivt av hyggelige mennesker.
Hei, Tove! :) Tusen takk for en fin tilbakemelding. Vi håper du forblir kunde i mange år til! Vennlig hilsen Talkmore!
Rask hjelp av en fantastisk hyggelig fyr, han var forståelsesfull og behjelpelig minst ikke løsningsorientert. Jeg hadde planer om det ene og deg andre som jeg skulle si, men jeg kom ikke lenger enn å ha forklart mitt problem før han hadde en løsning på dette. Kjempe fornøyd. Fortsetter dere slik service bytter ikke vi operatør.
Hei, Hassan! Så gøy å høre at du møtte en god kundebehandler! hos oss! Vi jobber alltid for å holde høyest mulig kvalitet på våre ansatte. Ha en fin dag! Vennlig hilsen Talkmore.
Hadde problemer med tvilling sim, men det ble ordnet omgående, og takk til Talkmore!
Veldig god kundeservice, alltid oversikt over regninger, samt gode priser. Takk
Særlig vi som ikke godt Norsk. Jeg fikk mye problemer etter jeg ble kontakt av en selger av talkmore. Jeg hadde bra med icenet.
Hei, Zewdi! Leit å lese at du har hatt en dårlig opplevelse med oss, og føler deg lurt. Slik skal det absolutt ikke være, og vi ønsker alltid at kundene våre skal føle seg hørt og rettferdig behandlet. Vi vil se om det er noe vi kan gjøre for å endre på din situasjon. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter, så skal vi absolutt hjelpe deg :) Ha en fin dag! Hilsen Talkmore.
Eg håper alle velkommen til talkmore. De er veldig respect med kundene👌