Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Regningen overstiger alltid fast pris, og fakturadetaljene er umulig å tyde. Jeg har klaget 1 gang, og fikk svar at det var feil på faktura, og at jeg kunne justere beløpet på innbetalingen. Gitt de ny sjanse, men er nå på vei til å bytte.
Har vært kunde i noen år og er veldig fornøyd, selv om de ikke har de billigste prisene men alt er greit og oversiktlig.
Vi har fått regning på regning som ikke har hengt på greip. Regninger som har blitt betalt har gått til inkasso, og regninger som vi ikke skal ha har gått til inkasso. Det er 3 til 6 mnd siden abonnement ble sagt opp. Jeg forferdelig lei og sint. Og nå etter jeg skulle vente i 10 til 15 min, så har ingen ringt. Dette er 10ende gang det er blitt ringt til talkmore.
Gode priser, bra kapasitet i Norge. I Frankrike (Rivieraen) fungerer verken SMS eller telefoni, og da hjelper det lite med lave priser! Bytter så snart det praktisk mulig!
Billig, god dekning og fantastisk kundeservice. Alt dette får man hos Talkmore! Ikke nok med det, dersom man har Norwegian Reward-konto, får man også 5% cashpoints av mobilutgiftene man har hos Talkmore. Glimrende ide!
Uansett hva dere skriver dårlig om talkmore de vil ikke vise fram kun positive. Jeg syns ikke talkmore er bra. Og skal komme med dokumenter snart. Takk.
Billig og bra. Litt korte åpningstider på kundeservice på telefon. Snakket med tre forskjellige på kundeservice og fikk tre forskjellige svar på hvor vidt jeg kunne hente et sim-kort som stod i min manns navn uten hans tillatelse. Veldig hyggelige og behjelpelige på kundeservice tross ikke alltid like god kunnskap. Veldig lite tull med dekning og andre ting med abonnementet.