Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med kunderådgiver. Lyttet til mitt budskap og løste saken. Ikke noe feil med Talk More, men det er faktisk ikke dekning på nettet ved Bru Fjell i Enebakk og et par andre steder på Siggerud. Oppfattet at Talk More vil ta opp saken med nettleverandør. Til orientering gjelder dette for kun en begrenset strekning på noen hundre meter. Ikke delning på noen andre nett heller. Skyldes nok at det ligger mellom noen bratte fjell og at det derfor er "radioskygge". Vi får se da om Talk More kan påvirke nettleverandør til å sørge for dekning. Ny tilbakemelding kommer når dekning er på plass.
Hei! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det setter vi veldig stor pris på! Dekning vil alltid forbedres og bygges ut, så vi håper virkelig at dette blir ordnet så fort som mulig, så du ikke opplever problemer videre på strekningen du nevner i lang tid fremover. Ha en fin dag, vennlig hilsen Talkmore.
Jeg hadde noen spørsmål angående faktura generelt, har brukt dere før, og kundebehandleren var helt fantastisk til å forklare slik at jeg ikke følte meg så dum. Bytter kanskje tilbake til dere igjen . Utrolig fornøyd med samtalen og en stor glede å snakke med en så dyktig dame😊
Hei, Mariann! Tusen takk for en fin tilbakemelding! Selvfølgelig trist å lese at du har byttet selskap, men du er når som helst hjertelig velkommen tilbake. Ha en fin dag, vennlig hilsen Talkmore.
God hjelp til feilsøking ved oppstart av mobilt bredbånd. Kort åpningstid på servicesenter, men det bidrar til å holde prisen nede.
Hei, Bjørn! Takk så mye for en hyggelig tilbakemelding og 5 stjerner. Veldig godt å høre at du har fått god hjelp med bredbåndet når du trengte det. Vi vil alltid se på muligheter for å bedre oss, om det skulle være nødvendig med lengre åpningstider i fremtiden så er det selvfølgelig noe vi vil se nærmere på. Håper pris, service og dekning fortsetter å leve opp til forventningene :-) Ønsker deg en flott dag videre, med vennlig hilsen Talkmore.
Veldig god kundeservice, ringte inn for å få tak i nytt simkort til typen påen lørdag, fikk hjelp med en gang selv om jeg måtte få meldingen på mitt navn så hjalp de med en gang og tok hensyn til personvern, ved å spørre om tlf nr hans hele fulle navnet, og fødselsdato.
Hei, Camilla! Tusen takk for en veldig hyggelig omtale. Så bra at det ordnet seg med SIM-kortet for dere, vi må alltid ta hensyn til personvern og det er supert at det ble gjort riktig i samtalen du hadde med oss, slik skal det være! Ønsker deg en flott dag, med vennlig hilsen Talkmore.
Bra dekning og rimelige priser😊veldig fornøyd. En ting som er negativt For meg er at Tyrkia er ik lenger gratis utland listen.men talkmore er fortsatt den beste og rimeligste mob abonnementet i Norge synes jeg👍.
Hei, Mehmet! Vi har gjort litt endringer på ekstra utland pakken vår, dessverre så er ikke Tyrkia med lengre, men jeg håper vi kan få ordnet en lignende pakke igjen for Tyrkia i fremtiden. Det er veldig gøy å lese at du ser på oss som god og billig operatør, det setter vi stor pris på. Ønsker deg en fortsatt fin dag, med vennlig hilsen Talkmore.
Talkmore har god tjenester og snille kundservice er som fortsvar.
Hei, Bashar! Tusen takk for en hyggelig omtale, det er gøy å lese at du liker tjenestene vi leverer samt at du får svar fort fra kundeservice. Ønsker deg en fin dag videre, med vennlig hilsen Talkmore.
Talkmore er ledende på kundevennlighet. God på pris, informasjon og til nå holder dei kva dei har lovd!
Hei på deg Tore! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive en fin tilbakemelding om oss, det er noe som varmer! Punktene du nevner er noe av det vi ser på som aller viktigst hos oss, her skal alle oppleve kundevennlighet, god informasjon, troverdighet og en lav kostnad. Vi håper på et langt og hyggelig samarbeid videre! Håper at du får en riktig flott dag, hilsen alle oss i Talkmore :-)