Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig god informasjon på en vennlig måte. Et lite minus: ingen opplysning gitt fra dere om at medlem i andre organisasjoner kan gi rabatt, for eksempel medlem i NAF. Måtte selv ringe tilbake å spørre
Hei Else, Jeg er glad du oppdaget kundefordelen du har som NAF medlem, så vi fikk registrert dette i ettertid. Vi setter pris på tilbakemeldingen din og tar det til oss. Håper du forblir fornøyd kunde hos oss i mange år. Ønsker deg en nydelig dag, hilsen Julia.
Veldig god service og kundebehandlere. Gir gode råd og veiledning og det aller beste at man kan ringe og prate med en person slik at ikke alt er digitalisert. Anbefales
Hei Audjanne, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vår service og kundebehandling! Det varmer virkelig å vite at du setter pris på de gode rådene og veiledningen du fikk fra vår kundebehandler. Vi er takknemlige for din anbefaling for at du tok deg tid til å dele din positive opplevelse med oss! Ønsker deg en fantastisk dag, hilsen Julia.
Uforutsette ting skjer.. men talkmore kommer med kompetanse å retter opp å gjør opplevelsen. Lett å hantere saken. Jeg har vært strålende fornøyd 12 år
Hei Hermod, Jeg er utrolig glad for å høre at du har vært fornøyd med vår service, spesielt under situasjonen du opplevde med nettproblemer i Polen. Det er viktig for oss å kunne stille opp og løse slike utfordringer raskt og effektivt. Vi ser frem til å fortsette å være der for deg i mange år til. Ønsker deg en strålende dag videre, hilsen Julia.
Har mobilt bredbånd fra Talkmore som inkluderer 250GB. Hvis jeg går over må jeg kjøpe 50GB til 399kr INNENFOR arbeidstiden til Talkmore, ellers har jeg ikke nett resten av dagen. De påstår de har Telenor dekning, men de har i alle fall ikke Telenor kundeservice. Har klagd på telefon flere ganger, men når kontoret åpner har jeg plutselig internett. Får dermed ingen penger tilbake eller god kundeservice.
Hei Dylan, Takk for din tilbakemelding! På Bredbåndsabonnement blir kunden varslet om forbruk på SMS. SMS-varslingen blir sendt ut når kunden har nådd 80% og 100% i forbruk. Prisen for Forbruk utover det inkluderte er 0.99,– pr MB, med en makspris på 99,– per døgn opp til 9.5GB. Det er mulig å kjøpe ekstra datapakker via nettsiden vår eller Mine sider utenfor våre åpningstider. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så kan vi undersøke saken litt nærmere for deg og sammen finne en løsning! 💛 Mvh. Halima
Jeg hadde spørsmål ang betaling ved kjøp av ny Samsung Galaxy S24 og ble ekspedert av en behagelig kundebehandler som tydelig visste hva han snakket om. Virkelig en kjempefin opplevelse.
Hei Andreas! Dette blir jeg så glad for å høre, for det er akkurat sånn det skal være! Vi ønsker alltid å hjelpe til så godt vi kan. For oss er det viktig å møte alle våre kunder på en fin og respektfull måte, så jeg er utrolig glad for at du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad vi har gode kunder som deg! Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Akkurat blitt kunde, men det starter bra. Håper også det fortsetter👍
Hei Jan! Takk for tilbakemeldingen og velkommen som kunde hos oss! Vi setter pris på tilliten din og vil gjøre alt vi kan for å sikre at du fortsetter å ha en positiv opplevelse med Talkmore. Ikke nøl med å ta kontakt hvis det er noe vi kan hjelpe deg med. Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Veldig god kundemottaker og meget bra servise .Kommer jerne tilbake som kunde
Hei Brit, Dette var utrolig hyggelig å høre! Det er jo bare helt fantastisk at du var fornøyd som kunde hos oss, og du er selvfølgelig hjertelig velkommen tilbake! Vi setter stor pris på fine tilbakemeldinger som dette. Ønsker deg en nydelig uke, hilsen Julia.