Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Altid opplever hyggelige samtaler, rask og fornuftige svare. Og sånn det har vært i alle årene som jeg var kunde hos talkmore. Sellom jeg fikk tulbud fra andre med 100 kr billigere.
Heisann Imed! Det at du har hatt like gode opplevelser med vårt kundesenter i så mange år er jo helt fantastisk å høre! Vi skal fortsette den gode jobben så du forblir minst like fornøyd i lang tid fremover :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en fantastisk helg, hilsen Jakob.
Etter at vi byttet til Talkmore Bedrift, så har vi aldri hatt så mye tull og problemer! Utrolig frustrerende og irriterende å måtte bruke tid på alt dette, så vi bytter tilbake til gammel leverandør. Vi opplevde en haug med unnskyldninger på hvorfor ting ikke fungerte som alt fra vårt eget utstyr som ikke var støttet hos Telenor osv, men når jeg ringte direkte til Telenor så var disse tingene helt ukjent for dem..... Styr unna er min anbefaling om du ikke har fritidsproblemer, og har behov for å fylle tiden din med noe.
Hei Kjetil! Det er virkelig leit å høre at du har opplevd problemer og jeg vil starte med å beklage på det sterkeste! Vi ønsker alltid å levere de beste løsningene til våre kunder og det ser ikke ut som vi har gjort det i ditt tilfelle. Kunne du sendt oss en e-post til [email protected] med ditt mobilnummer og en kort beskrivelse så skal jeg gjøre mitt beste for å finne en god løsning og få rettet eventuelle feil du har opplevd. Ønsker deg en god helg, hilsen Jakob.
Det er alltid god service.det tar ikke lang tid når jeg ringer og får svar
Heisann Muhammad! Vi jobber alltid for å kunne levere tipp topp service til våre kunder og det er virkelig godt å høre at du er fornøyd! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding :) Ønsker deg en helt fantastisk helg, hilsen Jakob.
At dere endelig har forandret så det går ann for oss som har leilighet i Tyrkia og ringe og bruke data uten å bli ruinert når vi kommer hjem😊Takk for den❤️
Heisann Torill! Det er godt å høre at du er fornøyd med endringene som har blitt gjort. Vi ønsker alltid å levere de beste løsningene til våre kunder og det er godt at dette gjenspeiler seg hos deg. Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding :) Ønsker deg en fantastisk helg, hilsen Jakob.
Ble solgt et 15gbs abonnoment med 4 ekstra hver måned fra en selger, og byttet nå pakken til 25gb og jeg kontaktet kundeservice for å passe på at jeg beholdte de 4 ekstra. Super og rask respons.
Heisann Egil! Så bra du fikk god og rask respons fra kundeservice, det er slik vi ønsker at opplevelsen med kundeservice skal være! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding :) Ønsker deg en riktig god helg, hilsen Jakob.
Løsningsorientert samarbeidsvillig 🥰 føler deg velkommen.
Heisann Jeanette! Det er virkelig flott at du føler deg velkommen når du er i kontakt med kundesenteret og vi skal fortsette den gode jobben slik at du får samme opplevelse i lang tid fremover :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
Hadde en regning som jeg ikke hadde fått med meg. Kunde service utsatt denne for meg og satt til og med opp slik at det kommer rett på mobilbank på neste regning.
Hei Emil! Så utrolig fint å høre at du fikk god hjelp av vårt kundesenter. Vi skal sørge for at du får like god hjelp i lang tid fremover! Ønsker deg en fortsatt super dag, hilsen Amalie.