Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg ringte til Talkmore for å få en qr kode til esim og det var gjennomført i løpet av 5 minutter. Veldig bra service
Heisann Erik! Det var jo slettes ikke galt å se at du fikk QR-koden så raskt :-) Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi setter virkelig stor pris på det. Ønsker deg en god dag, hilsen Petter.
Må bare si at denne kvinnen hadde jammen tålmodighet i lange baner....hun var enestående..hjertelig takk for hjelpen
Heisann Anne! I Talkmore ønsker vi alltid å hjelpe våre kunder på best mulig måte og det er virkelig flott at dette er tilfelle hos deg. Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi utrolig stor pris på :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Anbefalt til å ha Talkmore mobil abonnement for private
Heisann Sivakumaran! Dette var kjekt å høre og jeg vil takke for din anbefalning :-) Vi skal fortsette den gode jobben i lang tid fremover. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Min erfaring med kunde service , på telefon, er kort ventetid og hyggelig personal
Heisann Steinar! Vi prøver alltid å være effektive i kontakt med våre kunder, slik at ventetiden er så lav som mulig. Det er godt å høre at dette er tilfelle hos deg :-) Tusen takk for en hyggelig omtale. Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
Veldig hyggelig ansatte .de forklarer godt og de er behjelpelig .jeg er kjempe fornøyd med Talkmore 🌺🌺
Heisann Huma! Det å høre at du er fornøyd varmer et grønt Talkmore-hjerte. Vi skal fortsette den gode jobben slik at du forblir fornøyd i mange år fremover :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
Har snakket på tlf.og chatet med dem, treffer bare hyggelige og hjelpsomme personer. Prisen er også god. FORNØYD KUNDE. 😁
Heisann Rune! Det er så godt å høre at du er fornøyd med både kundeservice og våre Talkmore-priser. Det er ikke så mye som er bedre enn å lese hyggelige tilbakemeldinger fra fornøyde kunder :-) Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
Veldig hyggelig og behjelpelig kunderådgiver. Det har vært veldig få hendelser og nesten aldri overprising
Heisann Ibrahim! Dette var kjekt å høre og jeg vil takke for en hyggelig tilbakemelding. Det er flott at du sjeldent har opplevd hendelser, det er slik vi alltid ønsker å ha det :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.