Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ringt kl 21 fra talkmore og gitt tilbud til å bytte abonnement. Sa at alt er inkludert, ring i Norge og til utlandet hvor mange du vil. I slutten av måneden har fått jeg faktura hvor skulle jeg betale for ring til utlandet.
Dem setter plutselig opp prisen, og forandrer avtaler som ble inngått ved tegning av abonnement og kundebehandlingen må være det mest horrible jeg har vært borti. Utrolig dårlig.
Ble oppringt av talkmore og fikk en meget bra deal fra selger. Som også lovet at etter 3mnd med tilbudspris så skulle kundeservice gi meg en minst like god deal. De ba meg vise tillit og vise at de er dyktige på pris, noe jeg gjorde ved å flytte 6 telefonnummer over til dem. Så da gjenstår det å se, holder de ord eller ikke???
Bestilte abonnement. Fikk aldri simkortet. Ringte på nytt, fikk vite at abonnementet ikke var registrert som bestilt engang. Bestilte på nytt. TO UKER SENERE, INGEN SIM-KORT! Ringte en TREDJE gang, fikk vite at ingenting var bestilt. Fikk tilbud om å bestille på nytt men nå har jeg bestemt meg for å finne noen som faktisk klarer å gjøre jobben sin. Tusen takk for at dere rota bort 4 uker av tida mi!
Har hatt TalkMore så lenge jeg kan huske. Kun hatt en håndfull problemer, men er blitt løst innen rimelig tid. Veldig ryddig og oversiktlig app/nettside. Veldig bra at de varsler om at datakvoter er i ferd med å utløpe god tid i forveien.
Feil med regninger. Såkalt barne abonnement er ikke trygge, overfakturering.
God dekning, enkel applikasjon. Hyggelig kunde service, behjelpelig. WiFi tale, deknings garanti. Data rollover. Har bare hatt et problem, men det ble ordnet via en tlf til kundeservice. Litt dyrt med mye data, stopper når det er tomt, så ikke noe ekstra regning. Negativt må evt være at det er ikke data når kote er brukt, da må du kjøpe pakke.