Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er ikkje annet så perfekt👍👍lett forståelig app god kundeservice Bra priser
Hei Roy, Jeg blir så utrolig glad av å lese tilbakemeldinger som dette! Det kunne nesten ikke blitt bedre, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du forblir like fornøyd kunde hos oss i mange flere år! Ha en fantastisk uke, hilsen Julia.
Hyggelige ansatte gir Gid service følte meg ivaretatt🥰👍
Hei Bente, For en utrolig fin omtale å starte dagen med å lese! Jeg er så glad du følte deg ivaretatt da du kontaktet oss. Ønsker deg en strålende dag, hilsen Julia.
Lett å forståelig kundeservice real svar å forståelig grunner alltid har nok tid å rolige personale som svare
Hei Kameran, Tusen takk for mange stjerner og fin omtale. Jeg er glad du fikk hjelpen du trengte! Håper vi har deg som kunde i mange flere år. Ønsker deg en nydelig dag videre, hilsen Julia.
Raskt og pålitelig hjelp, ordnet opp det som ble feil.
Hei Gabriel, Dette er jo bare helt supert! Jeg er glad du fikk hjelp med det du trengte, og vi setter veldig stor pris på tilbakemeldingen din. Ha en strålende dag videre, hilsen Julia.
De var kjempe hyggelig og tålmodig svarte på spørsmålene mine som er svært fornøyd
Hei Bashash, Så utrolig hyggelig tilbakemelding. Jeg er veldig glad du fikk hjelp med alt du lurte på. Ønsker deg en fantastisk uke, hilsen Julia.
20. januar ringte jeg Talkmore i forbindelse med at jeg mistet signalet i Sverige. Etter resett på mobilen ble det i orden. Vedkommende spurte i samme slengen om jeg ville gå fra 35GB til ubegrenset data. Jeg spurte da flere ganger om det var samme hastighet som før (300MBs) å det ble jeg forsikret om. Merket tydelig i ettertid at dette ikke stemte. Ringte Talkmore på nytt 23.01 for å ordne opp i problemer noe jeg ble lovet. Løyn nr2. I dag fikk jeg endelig ordnet opp i problemet. 35GB abn eksisterte desverre ikke lengre, men fikk 30GB til en bedre pris. Det må bli slutt på at selgerne lyver ustraffet! Hva slags samfunn skal vi få? Å takk igjen til han som ordnet opp i dag å sa ting slik de er.
Hei Espen, Dette var ikke noe hyggelig å lese. Vi melder disse sakene videre så vi unngår at noe lignende skjer igjen, og setter veldig stor pris på tilbakemeldinger så vi kan gjøre noe med det. Det er bra det løste seg til slutt, men det er ikke slik vi ønsker at våre medarbeidere skal være. Ønsker deg en fantastisk dag videre, hilsen Julia.
Byttet til Talkmore i desember etter en overtalende selger som sa at de leverte billigere produkt enn OneCall. Han nevnte IKKE at de da ville levere mye lavere bytes. Etter overgangen funket ikke min telefon på grunn av tekniske problemer som kunne ta en ukes tid, sa de. Så tilbake til OneCall INNEN angrefristen. Nå fikk jeg en regning på kr 498,75 for 12 - tolv - dagers «forbruk». Kunderådgiver ordnet flott opp!
Hei Annemargrethe, Det er utrolig bra du fikk hjelp til å løse problemet da du var i kontakt med oss. Vi melder slike saker videre så vi unngår at noe lignende skjer igjen. Jeg er glad det løste seg til slutt, men det er så klart ikke slik vi ønsker at våre kunder skal bli behandlet. Ønsker deg en fantastisk dag videre, hilsen Julia.