Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd, god kundeservice. Men hatt et par ganger der de trekker mer enn avtalt, men dette har de ordnet opp i ettersom jeg har sett det.
Heisann! Det er leit å høre at du ble trukket feil, men det er også veldig godt å høre at du fikk ordnet dette i kontakt med kundeservice og er fornøyd med kundeservicen :-) Tusen takk for en hyggelig omtale og 5 stjerner! Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
Abonnements- og tilbudsavtale Avtalen ble respektfullt utført og presentasjonen var utmerket
Heisann Jon! Dette var veldig godt å høre! Vi er glade for at du er fornøyd med avtalen og hvordan denne ble utført. Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Kort ventetid til kundeservice, hyggelig operatør og løste problemet. Kan vanskelig bli bedre 👍😊 Minuset er at de legger inn alt for mye i denne tilbakemeldingsskjema, var på kanten til å slette hele drit…Derfor «ingen mening» på resten, har ikke tilstrekkelig erfaring til å svare 🤔
Heisann Helge! Vi ønsker alltid å levere god og effektiv kundeservice og det er flott at dette gjenspeiler seg hos deg. Det er godt å høre at problemet løste seg i kontakten med kundeservice :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
God mottagelse, løsningsorientert og hyggelig kundebehandling. Oppfattes som at Talkmore bestreber seg på å tilfredsstille kundene. Talkmore er et meget bra valg.
Heisann Lars! Det at du sier vi er et bra valg varmer et grønt Talkmore-hjerte og jeg vil takke for en så hyggelig tilbakemelding. Det er flott å høre at du er fornøyd med vår kundeservice og vi skal fortsette den gode jobben i lang tid fremover :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Kjapp og god hjelp! Løste problemet på 1 2 3! Skikkelig! 😊
Heisann! Det er alltid morro å lese så hyggelige omtaler som dette, og det er virkelig flott at du fikk rask og god hjelp i kontakt med kundeservice :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Kona skulle restarte telefonen men hadde glemt koden til det nye simkortet. Vi er i Italia og gode råd er dyre. Vi ringte Talkmore kundeservice og saken var løst på få minutter! Jan Henrik R.
Heisann Jan! Så godt å høre at dere fikk rask hjelp i kontakt med kundeservice, slik skal det alltid være :-) Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding og 5 stjerner! Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Kontaktet Talkmore, og fikk kjempefin hjelp og service av min kontakt, som kunne svare på alle mine spørsmål og gi meg gode løsninger. Tusen takk !
Heisann Morten! Vi prøver alltid å levere gode løsninger til våre kunder og det er virkelig flott at dette gjenspeiler seg hos deg. Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding :-) Ønsker deg en god dag, hilsen Jakob