Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rolig behagelig bra kunde Servis og godt jobb alltid fornøyd med dem
Hei Muhammad! Så kjekt å lese du er godt fornøyd med oss og har gode erfaringer med vår kundeserivce. Takk for din tilbakemelding! Ha en flott dag, hilsen Sebastian
Veldig hyggelig kundebehandler.God kundeservice. Du får svar på det du spør om.
Heisann Jens! Hvor kjekt å se du er godt fornøyd med oss og har gode erfaringer med vår kundeservice. Takk for din tilbakemelding! Ha en fin dag, hilsen Sebastian
Full bistand, god behandling, hurtig gjennomføring og lett å avstå fra å avklare saker…
Hei Mohamed! Det er veldig kjekt å lese du er fornøyd med oss og har gode erfaringer med vår kundeservice. Vi takker for din tilbakemelding! Ha en fin dag, hilsen Sebastian
Jeg har vært medlem lenge og er veldig fornøyd! Meget bra service!
Heisann Sibylle! Hvor kjekt å se du er godt fornøyd med oss over en lengre periode. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Ha en flott dag, hilsen Sebastian
Jeg fikk en ekstraregning på 500,- etter en fergetur til Danmark. Jeg hadde kjøpt nettilgang ombord, men glemt å slå av mobildata på telefonen. Kundebehandleren krediterte beløpet til tross for at feilen egentlig var min. 1000 takk🌟
Hei Mari! Det er godt å høre du fikk hjelpen du trengte etter samtale med vår kundeservice. Vi jobber aktivt mot å kunne tilby best mulig service, og setter derfor stor pris på at du er fornøyd. Takk for din tilbakemelding! Ha en fin dag, hilsen Sebastian
Jeg fikk et godt pristilbud fra dem i dag. Samtalen var veldig hyggelig. Veldig positiv servicepersonell. Men jeg fortsatte med min gamle abonnement.
Hei Mariyana! Det er veldig hyggelig å høre du har gode erfaringer med vår kundeservice. Skulle du ønske å bli kunde i fremtiden tar vi deg i mot med åpne armer, og vi vil gjøre alt vi kan for at du blir fornøyd. Takk for din tilbakemelding! Ha en flott dag, hilsen Sebastian
Ikke fornøyd med ventetiden når man ringer kundeservice, det kunne blitt bedre. Stort sett møter man på flinke og hjelpsomme konsulenter, men har desverre møtt på de som er sur og småfrekke, og som ikke har nok kompetanse til å hjelpe og som påstår at det er noe galt med min telefon og ikke abonnementet. Må da ringe opp på nytt og håpe på å treffe på en annen konsulent som kan jobben sin.
Hei Marit! Vi ønsker alltid å svare med en gang, men i tilfeller hvor f.eks faktura sendes ut kan det oppstå lengre ventetid. Som løsning har vi ansatt flere flinke hoder for å håndtere køen, og vi jobber fremdeles aktivt med opplæring. Målet er at alle skal ha samme kompetanse på sikt. Kunne du kontaktet oss på [email protected]? Så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Ha en flott dag, hilsen Sebastian