Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg fikk en ekstraregning på 500,- etter en fergetur til Danmark. Jeg hadde kjøpt nettilgang ombord, men glemt å slå av mobildata på telefonen. Kundebehandleren krediterte beløpet til tross for at feilen egentlig var min. 1000 takk🌟
Hei Mari! Det er godt å høre du fikk hjelpen du trengte etter samtale med vår kundeservice. Vi jobber aktivt mot å kunne tilby best mulig service, og setter derfor stor pris på at du er fornøyd. Takk for din tilbakemelding! Ha en fin dag, hilsen Sebastian
Jeg fikk et godt pristilbud fra dem i dag. Samtalen var veldig hyggelig. Veldig positiv servicepersonell. Men jeg fortsatte med min gamle abonnement.
Hei Mariyana! Det er veldig hyggelig å høre du har gode erfaringer med vår kundeservice. Skulle du ønske å bli kunde i fremtiden tar vi deg i mot med åpne armer, og vi vil gjøre alt vi kan for at du blir fornøyd. Takk for din tilbakemelding! Ha en flott dag, hilsen Sebastian
Ikke fornøyd med ventetiden når man ringer kundeservice, det kunne blitt bedre. Stort sett møter man på flinke og hjelpsomme konsulenter, men har desverre møtt på de som er sur og småfrekke, og som ikke har nok kompetanse til å hjelpe og som påstår at det er noe galt med min telefon og ikke abonnementet. Må da ringe opp på nytt og håpe på å treffe på en annen konsulent som kan jobben sin.
Hei Marit! Vi ønsker alltid å svare med en gang, men i tilfeller hvor f.eks faktura sendes ut kan det oppstå lengre ventetid. Som løsning har vi ansatt flere flinke hoder for å håndtere køen, og vi jobber fremdeles aktivt med opplæring. Målet er at alle skal ha samme kompetanse på sikt. Kunne du kontaktet oss på [email protected]? Så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Ha en flott dag, hilsen Sebastian
Kundebehandleren jeg møtte tok tak i min sak umiddelbart. Min følelse etter vår samtale er: Dette var akkurat som jeg sjøl ville gjort! Takk!
Heisann Hallgeir! Hvor vakkert å lese du har gode erfaringer med vår kundeservice og er fornøyd. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Ha en flott dag, hilsen Sebastian
Veldig hyggelig herremann som svarte meg.Fikk den hjelpen jeg trengte og ordnet opp.Det satte jeg stor pris på.
Heisann Eva! Det er veldig kjekt å se du fikk den hjelpen du trengte etter samtale med vårt kundesenter. Vi er glad for at du er fornøyd og takker for din tilbakemelding. Ha en flott dag, hilsen Sebastian
Jeg kan bare si at i de årene jeg har vært din kunde, har jeg aldri sett bedre enn deg.
Hei Hashem! Det er veldig hyggelig å lese at du har vært fornøyd med oss over lengre tid. Vi takker for din tilbakemelding! Ha en fin dag, hilsen Sebastian
Mange forskjellige abonnementer. Jeg har ett nå som passer meg superbra. Det jeg liker aller best med Talkmore, er at de er så greie og informative. Ryddig, forståelig informasjon, vennlige folk, rask service. Prismessig er vel Talkmore nokså midt på treet, men den gode servicen er et verdifullt "frynsegode" :D
Heisann Anne! Hvor vakkert å se du er godt fornøyd med våre tjenester og vår kundeservice. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Ha en flott uke, hilsen Sebastian