Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Var fornøyd helt til mobiltelefon uventet døde og ville ikke gjennopplives. Sendte mobilen inn til reperasjon og sendte skjema for å få lånetelefon. Jeg ringte kundeservice etter noen dager og spurte om det ville ta lang tid før jeg mottok den. Det eneste hun kunne si var at det er ventetid pga stor etterspørsel, og kunne ikke kontakte avdelingen som hadde med utlån å gjøre. I mine øyne er ikke dette kundeservice. Nå er jeg livredd for at det er noen avtaler jeg går glipp av og må betale dyrt for å ikke ha møtt. Stor skuffelse. Om du skal kjøpe mobil gjennom di fraråder jeg dette. Om det bare er abonnement er di bra.
Hei Hen, Dette var ikke noe å gøy å høre! Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe til så godt vi kan. Du kan sende meg en henvendelse på [email protected] så kan vi undersøke denne saken nærmere. Takk for omtalen din. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Julia.
Ringte da det var en faktura som vi ikke hadde fått, det ble fikset med noen få tastetrykk. Bare å ringe igjen hvis det skulle skje neste måned også, noe vi ikke håper. Så stor takk til (anonymisert navn) for rask og god hjelp.
Hei Karin, For en utrolig fin tilbakemelding! Dette ble jeg skikkelig glad for å høre. Det er godt du fikk god hjelp fra vår kundebehandler så det ordnet seg med fakturaen din. Ønsker deg en fantastisk dag, hilsen Julia.
Jeg er fornøyd. Men, jeg har ikke fått med meg OBOS rabetten.
Hei Sissel, Så utrolig god å høre at du er fornøyd hos oss. Om du ikke har fått aktivert OBOS-medlemskapet ditt kan du ta kontakt med vårt kundesenter så hjelper de deg mer enn gjerne med dette. Takk for kjempe fin omtale. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Julia.
Alltid hyggelig å snakke med Talkmore kundeservice
Hei Hermine! Det er fantastisk å høre at du hadde en så positiv opplevelse med vår kundeservice, og at de kunne imøtekomme dine behov på en hyggelig, hjelpsom og tålmodig måte.Takket være deg for å dele denne flotte tilbakemeldingen, og jeg håper at din erfaring fortsetter å være positiv. Ønsker deg en fantastisk dag! 😊🌟 Mvh. Halima
Kundesenteret. Fekk hjelp av ein veldig imøtekomande kundekontakt. God til å lytte,oppfatta behovet og var løysningsorientert. Ein posetiv opplevelse.
Hei Erik! Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! 💛 Mvh. Halima
Telenor dekning betyr mest for oss. Også at deres kundebehandling også er på topp. Er fornøyd å være kunde.
Hei Torgeir! For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Fekk mobilabonnement fra Talkmore med Telenor dekning til en hyggelig pris. Kundeservicen var veldig hyggelige og kom med god informasjon om abonnementet.
Hei Øystein! Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! 💛 Mvh. Halima