Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raskt svar når jeg ringer, ordner enkelt opp med det abonnementet jeg ønsker
Hei Fred, Så utrolig gøy å høre at du får god hjelp fra våre flotte kundebehandlere når du er i kontakt med dem. Håper du forblir like fornøyd i lang tid. Ønsker deg en fantastisk uke, hilsen Julia.
Jeg vil på det sterkeste anbefale Talkmore til alle som leser dette. De har ryddig og lett app(hjemmeside/mine sider) lett og ovetsiktelig Tlf service her helt klart i særklasse ,positive,løsningsorienterte og de svarer veldig rask(på gratis tlf å ringe til) sammenlignet med andre selskaper Jeg har fått god hjelp hver gang jeg har kontaktet de,uansett problem/spørmål også fra utlandet hvor jeg har behøvd teknisk kompetanse Talkmore kundeservice kan sin bedrift og du føler deg som kunde»en i familien:gjengen» det vil si : inkludert Mvh Ellen K Kunde på 2 året og super fornøyd
Hei Ellen, Det varmer hjertet å høre at du har hatt så gode opplevelser med både appen, kundeservicen, og hjelpen du har fått fra oss. Det er akkurat slik vi ønsker at kundene våre skal ha det! Vi skal fortsette å levere topp service og sørge for at du er like fornøyd i mange år fremover. Ønsker deg en fantastisk fin dag, hilsen Julia.
Veldig fornøyd. Ikke noen skjulte priser, hyggelig ansatte!
Hei Olga, Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er så glad for at du er fornøyd med både prisene våre og kundebehandlerne. Jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal forbli like fornøyd i mange år fremover. Ønsker deg en fantastisk uke, hilsen Julia.
Hatt Talkmore i mange år. Samtlige operatører er veldig behjelpelig og hyggelig. Anbefales😀
Hei Unni, Så utrolig hyggelig å høre at du har vært kunde hos oss i mange år, og at du er fornøyd med oss. Vi setter stor pris på å ha gode kunder som deg, og jeg håper du forblir like fornøyd i mange år til. Ønsker deg en nydelig uke, hilsen Julia.
hei, jeg fikk mobilabonnement av en selger og jeg har ikke aktivert telefon nummeret fordi jeg bytta meninga og sendt mail til samme mail jeg fikk men så var det feil mail og nå må jeg betale over 1000 kr for en mobilabonnement som 1- ble ikke brukt 2- ble ikke aktivert. anbefales ikke å bytte til talkmore.. heller bytt til alt annet enn talkmore. og da jeg ringte og spurte om det så sa han veiledern at jeg har rett og han skal ringe meg tilbake om 30 minutter men det ble aldri gjort. og da jeg ringte idag mener de at jeg må betale såpass mye for at jeg var kunde hos de uten noe som helst bruk av telefon nummeret. ANBEFALES IKKE Å BYTTE
Hei Mohamed, Dette var ikke noe gøy å høre. Sånn skal det selvfølgelig ikke være. Jeg vil gjerne finne en løsning på dette så du kan sende meg en henvendelse på [email protected] så jeg får undersøkt det nærmere. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Julia.
Fikk god hjelp til det jeg lurte på 🙂 god service og forståelse 🙂
Hei Merethe! Tusen takk for den fine tilbakemeldingen! Vi er glade for å høre at du fikk god hjelp og at du er fornøyd med servicen og forståelsen du mottok. Vi setter stor pris på fine omtaler som dette. Jeg er glad vi har gode kunder som deg. 🙂 Mvh. Halima
Har ved noen anledninger måttet snakke med kundesupport hos TalkMore. Alltid blide og hyggelige folk som hjelper meg og stort sett har de kunnet hjelpe meg i løpet av få minutter.
Hei Markus! Det er godt å høre at du har hatt positive opplevelser med vår kundesupport, og at våre blide og hyggelige medarbeidere har kunnet hjelpe deg raskt. Vi er her for deg når du trenger det, og vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss! 😊 Mvh. Halima