Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
hei, jeg fikk mobilabonnement av en selger og jeg har ikke aktivert telefon nummeret fordi jeg bytta meninga og sendt mail til samme mail jeg fikk men så var det feil mail og nå må jeg betale over 1000 kr for en mobilabonnement som 1- ble ikke brukt 2- ble ikke aktivert. anbefales ikke å bytte til talkmore.. heller bytt til alt annet enn talkmore. og da jeg ringte og spurte om det så sa han veiledern at jeg har rett og han skal ringe meg tilbake om 30 minutter men det ble aldri gjort. og da jeg ringte idag mener de at jeg må betale såpass mye for at jeg var kunde hos de uten noe som helst bruk av telefon nummeret. ANBEFALES IKKE Å BYTTE
Hei Mohamed, Dette var ikke noe gøy å høre. Sånn skal det selvfølgelig ikke være. Jeg vil gjerne finne en løsning på dette så du kan sende meg en henvendelse på [email protected] så jeg får undersøkt det nærmere. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Julia.
Fikk god hjelp til det jeg lurte på 🙂 god service og forståelse 🙂
Hei Merethe! Tusen takk for den fine tilbakemeldingen! Vi er glade for å høre at du fikk god hjelp og at du er fornøyd med servicen og forståelsen du mottok. Vi setter stor pris på fine omtaler som dette. Jeg er glad vi har gode kunder som deg. 🙂 Mvh. Halima
Har ved noen anledninger måttet snakke med kundesupport hos TalkMore. Alltid blide og hyggelige folk som hjelper meg og stort sett har de kunnet hjelpe meg i løpet av få minutter.
Hei Markus! Det er godt å høre at du har hatt positive opplevelser med vår kundesupport, og at våre blide og hyggelige medarbeidere har kunnet hjelpe deg raskt. Vi er her for deg når du trenger det, og vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss! 😊 Mvh. Halima
Har aldri opplevd en vanskelig samtale med Dere og alltid i møtekommende på alle måter. Go onsdag. Mvh Kjell.
Hei Kjell! Vi er glade for å høre at du alltid har hatt positive og imøtekommende samtaler med oss. Det er akkurat slik vi ønsker det skal være. Ønsker deg en riktig god torsdag! 😊 Mvh. Halima
Jeg får god service av dere jeg er fornøyd med dere. Hilsen Anne A
Hei Anne! Vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd med servicen vår. Det betyr mye for oss. Vi er her for deg når du trenger oss, og vi setter stor pris på at du er en del av Talkmore! 😊 Ha en fin dag! Mvh. Halima
Har vært veldig lenge kunde i talkmore..er toppfornøyd med prisen og kundevennlighet..vil ikke ha andre mobilselskap som leverandører..
Hei Mathis! Tusen takk for at du har vært en lojal kunde hos oss i så mange år! Vi er utrolig glade for å høre at du er toppfornøyd med både prisene og kundevennligheten vår. Det betyr mye for oss at du velger å bli hos Talkmore, og vi ser frem til å fortsette å gi deg den servicen du fortjener. 😊 Mvh. Halima
Fikk meget god hjelp og råd idag! Har vært kunde i mange år, lett og oversiktelig hos dem. Liker når råd gjør at det blir billigere,det ble et familieabonnement.
Hei Enid! Vi er glade for å høre at du fikk god hjelp og nyttige råd som gjorde det både enklere og rimeligere for deg. Det er fantastisk at du valgte et familieabonnement, og vi setter stor pris på at du har vært kunde hos oss i mange år. Takket være deg for å dele denne flotte tilbakemeldingen, og jeg håper at din erfaring fortsetter å være positiv😊 Mvh. Halima